ImCasualGamer Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Ja som många andra tycker jag Spore. Efter att jag hade suttit och väntat så länge trodde jag att det skulle vara bättre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Ja som många andra tycker jag Spore. Efter att jag hade suttit och väntat så länge trodde jag att det skulle vara bättre... Är det bara jag som förväntade sig att man skulle känna sig som en gud i rymdfasen? För nu har man typ 1 skepp (2 om man är riddare eller whatever) och det är typ omöjligt att invadera en hemplanet om man inte fegar med skölden och dom där bomberna Galaktiska äventyr verkar inte speciellt kul det heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 spore, mirrors edge Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Remington Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 FIFA 07 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 Battlefield: Bad Company 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
a09z Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 The Sims 2 HM Fashion. Trodde man kunde gå catwalk och ha massa fina kläder men det var ganska tråkigt... Need for speed - Pro street Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iPanda Skrivet 15 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2010 NFS - Pro Street Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Legendary... FRAMSIDAN SÅG JU KUL UT!!! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.