Layton Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 The Sims 2 HM Fashion. Trodde man kunde gå catwalk och ha massa fina kläder men det var ganska tråkigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 Spore blir fail efter varelsefasen Assassins Creed 2, trots att ettan flyter hur bra som helst verkar 2an pissigt optimerat, usel kamera förstörde spelet för mig. Empire Earth 3 (eller var det tvåan?), hemskt Något mer som var crappy? Funderar nämligen på att skaffa mig ett ex själv. jo, kameran gör inte ofta som du själv vill, och inte din karaktär heller. Spelet spelar sig själv lite för mycket. Men upplevelsen före du klarat ut uppdragen/storyn är helt klart värt 600:-, eller vad det kostar i nuläget(360). Sen blir det långtråkigt och repititivt. Har du inte spelat föregångaren föreslår jag att du gör det... annars fattar man inte mycket till att börja med. Jodå, har lirat igenom ettan, som verkar lida av ungefär samma problem då. Speciellt hur det blir efter man klarat storyn; långtråkigt och repetitivt. Får väl se vad som händer med mina värdefulla pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 The lord of the rings conquest. Jag spelade hos en kompis. Det va dökul. Jag köppte det och det visar sig att EA games har stängt ner online funktionen. Jag betalade för att spela online. Själva uppdraget är inte värt ett enda öre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 Dragonball Burst limit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 MW2, kör det ändå ofta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 10 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 Det verkar som många blev besvikna över MW2 och Spore. Har bara kört MW2 och jag älskar det. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 10 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 Spelat t.ex Cod4 och WaW så du vet vad du ska jämföra med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sSciliO Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Tror det var... Kanske AoE 3. Trodde att det skulle vara mycket bättre än dom gamla men oj vad fel man hade faktist. Dom gamla (bortsett från AoM) var mycket bättre enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 Tror det var... Kanske AoE 3. Trodde att det skulle vara mycket bättre än dom gamla men oj vad fel man hade faktist. Dom gamla (bortsett från AoM) var mycket bättre enligt mig.Så rätt du har. o; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 AoM var ju bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Batteryz Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 Halo 3 ODST var en stor besvikelse :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 23 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2010 spore, gick för snabbt att klara av :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.