Frallz Skrivet 4 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2010 Crackdown 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 4 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2010 Crackdown 2Jag tyckte att grafiken på 2:an var sämre än 1:an.Ganska stor besvikelse bara över det, men jag har bara prövat demot på Crackdown 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 4 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2010 Crackdown 2 Jag tyckte att grafiken på 2:an var sämre än 1:an.Ganska stor besvikelse bara över det, men jag har bara prövat demot på Crackdown 2. Den är knappast sämre, den är bara gjord på ett jävla puckat sätt... Köp inte Crackdown 2, vad du än gör. Du kommer klara ut det på typ en dag om du vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Warfare Skrivet 4 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2010 Skate 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 4 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2010 spore Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JespOL Skrivet 5 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2010 CALL OF DUTY MODERN WARFARE 2!!!!!! och Counter strike source. Cs 1.6 är mycket bättre! Man liksom behöver lite skillz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 6 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 Skate 2.Blev jag också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 Need for speed - Pro street Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 COD MW2, CS(alla i serien) WOW. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 Vet inte om jag skrivit detta förr, men FUEL såg kul ut på yt, men h*vette vad tråkigt det var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tonfisksallad Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 Kingdom Under Fire - Heroes Fattade ingenting(kanske 3 år sedan) men nu fattar jag och tycker det är skit kul! Började för 3 dagar sedan. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Super Paper Mario och Mario&Luigi Partners in Time Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.