Escain Skrivet 15 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2010 (redigerat) ...Det är bågen som är glasögonen. [: Nej. Glasögonen är hela paketet, linser+båge=glasögon. Redigerat 15 Juli 2010 av Draghon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 15 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2010 (redigerat) Jag menar inte så. Utåt. Redigerat 15 Juli 2010 av PussyCat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filosofen Skrivet 15 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2010 (redigerat) Detta inlägg är fritt fram att raderas. :) Redigerat 15 Juli 2010 av Skillet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 15 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2010 Ett förstoringsglas har också en lins. Kameror har massor av linser. Det är glaset som kallas för linser. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filosofen Skrivet 15 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2010 (redigerat) Då skulle du lika gärna ha lagt till att glasögon innebär glas också. :) Äsch, jag är för seg idag helt enkelt. Lite halvtrött från igår. Move on. Redigerat 15 Juli 2010 av Skillet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 15 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2010 Glasögon behöver inte alls vara glas. Pappa fick i plast eftersom glas glasögon för hans synfel skulle kostat 12000:- +.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 15 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2010 Såg en video på internet där de filmade då de gjorde en ögonoperation. Flera har säkert sätt dem. Det jag minns var att.. 1. de bedövade ögonen. 2. En maskin "skärde" upp hornhinnan 3. Laser pekades emot h*ns ögon. 4. Las tillbaka Det var väl lite förkortat, ska se nästa vecka om jag hittar klippet eller om ni vet vilken jag menar. Detta gjordes då personen var vaken, personen såg såklart inget men kände lukten av bränt. Vad jag hört senare är att det blev bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 Fy helvete vad obehagligt.. Resultatet varierar från fall till fall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 Är inte det cancer frammkallande med ögonlaser? Bara hört det någon gång. Nästan allt är cancerframkallande idag... Ja, gå inte ut i solen ! Du kan få hudcancer. Grilla inte! Du kan få cancer av fettröken. (Såg på teve) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan06 Skrivet 16 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2011 Nej, du kan inte få cancer av ögonlaser. Nej, din syn blir inte förstörd om "nåt går fel". Det som kan hända är att resultatet av behandlingen inte blir perfekt syn. När detta sker så gör läkaren bara en ny behandling där det sista justeras. Så sluta hitta på saker som "ni hört talas om". Håll er till fakta och om ni inte vet, gissa inte! Jag fick iallafall perfekt syn på www.PerfektSyn.se, sådeså! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 16 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2011 Nej, du kan inte få cancer av ögonlaser.Nej, din syn blir inte förstörd om "nåt går fel". Det som kan hända är att resultatet av behandlingen inte blir perfekt syn. När detta sker så gör läkaren bara en ny behandling där det sista justeras. Så sluta hitta på saker som "ni hört talas om". Håll er till fakta och om ni inte vet, gissa inte! Jag fick iallafall perfekt syn på www.PerfektSyn.se, sådeså! Bump med bilen på tråden. Bra gjort. Spammer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 16 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2011 Onödig bump, låses. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg