5FJSKFJSKGJES Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 Då man får ett meddelande så får man ju upp en ruta där det står att man fått ett meddelande. Även lite av meddelandet. Men då ett gruppforum håller på att gå ut. Så får man upp denna ruta fast då står det att man inte fått något meddelande. Men man får ju meddelandet. Är det bara för mig detta händer, att man får upp en ruta eller? Har för mig att ni pratat om detta förut också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 Det och mycket annat fixas nu under sommaren. Så bara att avvakta :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rockan Skrivet 10 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 Gruppforum vad är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 10 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 http://www.fuska.se/grupper/ forum som medlemmar skapar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rockan Skrivet 10 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 Jaha, tack, 2FJSKFJKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 10 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 Då man får ett meddelande så får man ju upp en ruta där det står att man fått ett meddelande. Även lite av meddelandet.yo dawg, i heard you like meddelanden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 Såhär är det när jag får PM överhuvudtaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 13 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2010 Såhär är det när jag får PM överhuvudtaget.Då bör det vara något fel på din webbläsare eller så, funkar bra för mig då det är ett vanligt meddelande jag får. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 14 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2010 Det är bara spalten "Mina meddelanden" som dyker upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.