Gäst SaintsRow2 Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 (redigerat) Här tar vi upp allt om Vår Mest Älskade Barnboks Författare astrid lindgren som Gick ifrån oss 2002 då var jag 10 år. Vilka Filmer och böcker från astrids Sagor och filmer tycker ni är bäst skriv och berätta. http://sv.wikipedia.org/wiki/Astrid_Lindgren Tycker det är synd att hon inte fick nobelpriset för hon var en fantastisk författare och många av hennes sagor finns i våra hjärtan :) dom bästa sagorna jag läst är ju karlsson på taket pippi och bröderna lejohjärta. sen är det alltid kul att åka till Astrid lindgrens värld :D har en favorit saga där och det är saltkråkan till minne av astrid lindgren Redigerat 9 Juli 2010 av SaintsRow2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 (redigerat) Här tar vi upp allt om Vår Mest Älskade Barnboks Författare astrid lindgren som Gick ifrån oss 2002 då var jag 10 år. Vilka Filmer och böcker från astrids Sagor och filmer tycker ni är bäst skriv och berätta. http://sv.wikipedia.org/wiki/Astrid_Lindgren Tycker det är synd att hon inte fick nobelpriset för hon var en fantastisk författare och många av hennes sagor finns i våra hjärtan :) dom bästa sagorna jag läst är ju karlsson på taket pippi och bröderna lejohjärta. sen är det alltid kul att åka till Astrid lindgrens värld :D har en favorit saga där och det är saltkråkan till minne av astrid lindgren :rolleyes: lol Redigerat 9 Juli 2010 av Banish Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 Ärligt talat. Det finns ingen författare som jag hatar mer än Astrid Lindgren, överskattad gammal kärring, det är vad hon är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 Det på TV som inte var tecknat var jag typ skiträdd för, om jag kommer ihåg rätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 Ärligt talat har jag inte läst en enda bok av henne, jag brukar bara se Emil i Lönneberga på TV. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 Inga officiella trådar, låses. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg