NightMaker Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 (redigerat) Länk: http://www.youtube.com/watch?v=5w-vS5avKC4 IM BACK on fuska, Bi.. eller.. Har iallafall återvänt till fuska.se nu ^^ Och har även en liten film med mig, Bhop_monster_jam Full map, NO FAILS! Rate / comment. :) *100 - Airaccelerate* *800 - Gravity* *66 - tick* HATERS!, Kolla inte om ni inte gillar Bhop, NUFF SAID! Länk: http://www.youtube.com/watch?v=5w-vS5avKC4 Redigerat 4 Augusti 2010 av NightMaker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 Nice, sen efter "sideways" kan du ju prova baklänges? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 Ser svårt ut. o; Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 11 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 Nice, sen efter "sideways" kan du ju prova baklänges? :PBackwards är skitlätt :) men tar dock tid att få perfect run xD men kan testa :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 Nice, sen efter "sideways" kan du ju prova baklänges? :PBackwards är skitlätt :) men tar dock tid att få perfect run xD men kan testa :) Mjo jag vet, brukar köra baklänges surf, men svårt ibland eftersom du inte kan se bakåt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 11 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 Nice, sen efter "sideways" kan du ju prova baklänges? :P Backwards är skitlätt :) men tar dock tid att få perfect run xD men kan testa :) Mjo jag vet, brukar köra baklänges surf, men svårt ibland eftersom du inte kan se bakåt True, Det är riktigt svårt eftersom mappen Bhop_monster_jam är HUUUGE! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 Nice, sen efter "sideways" kan du ju prova baklänges? :P Backwards är skitlätt :) men tar dock tid att få perfect run xD men kan testa :) Mjo jag vet, brukar köra baklänges surf, men svårt ibland eftersom du inte kan se bakåt True, Det är riktigt svårt eftersom mappen Bhop_monster_jam är HUUUGE! :) Ja det jag menar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 11 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 Nice, sen efter "sideways" kan du ju prova baklänges? :P Backwards är skitlätt :) men tar dock tid att få perfect run xD men kan testa :) Mjo jag vet, brukar köra baklänges surf, men svårt ibland eftersom du inte kan se bakåt True, Det är riktigt svårt eftersom mappen Bhop_monster_jam är HUUUGE! :) Ja det jag menar Fast jag suger på surf ;d kan sura vanligt men inte W-only eller backwards :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 13 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2010 hahaha kommer väll bli att nörda lite nu efter att ha fått "fotknölen" in bankad i foten.. ._. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 14 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2010 Kör du med script eller vad är det? Ser sjukt konstigt vid några tillfällen som att du "flyger". Är van med 1.6 så, hehe! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 15 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2010 Kör du med script eller vad är det? Ser sjukt konstigt vid några tillfällen som att du "flyger". Är van med 1.6 så, hehe! Flyger? menar du typ när jag kör i " ''\_ _ _ _ "? man får fart från surfen och eftersom det går neråt så håller man sej i luften längre. Och nej jag scriptar inte, Bind "mwheeldown" "+jump" Sv_airaccelerate 100 Sv_gravity 800 ^ Är settings jag kör med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 15 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2010 Aha, kollade igen och såg det, my bad ;p. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg