Hoppa till innehåll

Grooveshark Är Bättre Än Spotify


Tonfisksallad
 Dela

Rekommendera inlägg

1st. Spotify var gratis under beta, så var du kvicktänkt och fick en beta-key skulle du kunna använda det gratis än idag. (Vilket jag gör).

2nd. Spotify finns till Android mobiler. (Visst, du kan köra med webbläsare på mobilen, men det blir mycket jobbigare än spotify som är anpassat till mobilen).

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

VAFAN!? VAD HAR JAG GJORT NUDÅ? SKREV JU BARA +1! FÅR INTE JAG TYCKA VAD JAG VILL?

Det räknas som önödigt inlägg, smartass.

 

Det gör det inte alls, ett fåtal mods tycker så bara. Personligen tycker jag det okej med några +1 inlägg men när man gör +1 på ett +1 inlägg börjar det bli lite onödigt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sidan känns bara allmänt fail imo.

+1

 

Jag brukar använda det i skolan ibland, det har åtminstone mycket mer Hardstyle än vad spotify har och jag har inte upptäckt några problem med det. För mig är det alltså bättre än spotify.

+1

 

Tycker själv att Spotify är bättre. Visst, Grooveshark har kanske fler låtar, men Spotify är så grymt snabbt.
+1

 

 

ONT: Använder själv Spotify och är nöjd med deras tjänst!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej nej, det blir mer lagg på Grooveshark än på Spotify.

+2 :student:

 

Tycker själv att Spotify är bättre. Visst, Grooveshark har kanske fler låtar, men Spotify är så grymt snabbt.
Spotify har väll fler låtar?

Spotify är gratis, invite.

 

Sedan kvalitén, har verkligen grooveshark bättre kvalité?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...