Darkdevil Skrivet 13 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2010 Sidan var bra, dock var det störigt att jag inte kunde byta låt med musikknapparna på tangentbordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 13 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2010 Jag brukar använda det i skolan ibland, det har åtminstone mycket mer Hardstyle än vad spotify har och jag har inte upptäckt några problem med det. För mig är det alltså bättre än spotify. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 13 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2010 Tycker själv att Spotify är bättre. Visst, Grooveshark har kanske fler låtar, men Spotify är så grymt snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 13 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2010 Tycker själv att Spotify är bättre. Visst, Grooveshark har kanske fler låtar, men Spotify är så grymt snabbt. Jupp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 13 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2010 Tycker om spotify mer, för det första för att det är en svensk "uppfinning". Sen så tycker jag om det, inte testat grooveshark något men jag nöjer mig med spotify. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 13 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2010 Det dåliga med Grooveshark är att man måste ha en webbläsare uppe hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w33L Skrivet 14 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2010 1st. Spotify var gratis under beta, så var du kvicktänkt och fick en beta-key skulle du kunna använda det gratis än idag. (Vilket jag gör). 2nd. Spotify finns till Android mobiler. (Visst, du kan köra med webbläsare på mobilen, men det blir mycket jobbigare än spotify som är anpassat till mobilen). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 14 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2010 Du kan få spotify för 99kr nu också, efteråt behöver du inte betala för en ny månad om du vill. Då har du spotify gratis sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2010 VAFAN!? VAD HAR JAG GJORT NUDÅ? SKREV JU BARA +1! FÅR INTE JAG TYCKA VAD JAG VILL?Det räknas som önödigt inlägg, smartass. Det gör det inte alls, ett fåtal mods tycker så bara. Personligen tycker jag det okej med några +1 inlägg men när man gör +1 på ett +1 inlägg börjar det bli lite onödigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 14 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2010 Sidan känns bara allmänt fail imo. +1 Jag brukar använda det i skolan ibland, det har åtminstone mycket mer Hardstyle än vad spotify har och jag har inte upptäckt några problem med det. För mig är det alltså bättre än spotify.+1 Tycker själv att Spotify är bättre. Visst, Grooveshark har kanske fler låtar, men Spotify är så grymt snabbt.+1 ONT: Använder själv Spotify och är nöjd med deras tjänst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sawny Skrivet 15 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2010 Nej nej, det blir mer lagg på Grooveshark än på Spotify. +2 :student: Tycker själv att Spotify är bättre. Visst, Grooveshark har kanske fler låtar, men Spotify är så grymt snabbt.Spotify har väll fler låtar?Spotify är gratis, invite. Sedan kvalitén, har verkligen grooveshark bättre kvalité? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.