anonym0 Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 AC130. Aldrig fått EMP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xbox100 Skrivet 15 September 2010 Rapport Dela Skrivet 15 September 2010 Jag har tagit 2 Tactical Nukes. Fan va stolt man blev! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 15 September 2010 Rapport Dela Skrivet 15 September 2010 Jag har tagit 2 Tactical Nukes. Fan va stolt man blev! :lol:Man kan inte få TN i care package. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 15 September 2010 Rapport Dela Skrivet 15 September 2010 Jag har tagit 2 Tactical Nukes. Fan va stolt man blev! :lol:Man kan inte få TN i care package. I moddade lobbys, jo. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 16 September 2010 Rapport Dela Skrivet 16 September 2010 Jag har tagit 2 Tactical Nukes. Fan va stolt man blev! :lol: Man kan inte få TN i care package. I moddade lobbys, jo. Då kan man, trodde han menade när han inte körde moddad lobby. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 26 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2010 Chopper gunner. Kan man inte få nuke i care efter 10 prestige? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ante99 Skrivet 5 November 2010 Rapport Dela Skrivet 5 November 2010 Vilken är den bästa saken du har snott från en fiendes Care Package? Igår snodde jag en EMP från en killes Care Package som var på fiendelaget, jag gissar han blev förbannad. :P Tactical nuke, han var cheater så dödade jag han och tog den :P Vilken är den bästa saken du har snott från en fiendes Care Package? Igår snodde jag en EMP från en killes Care Package som var på fiendelaget, jag gissar han blev förbannad. :P Tactical nuke, han var cheater så dödade jag han och tog den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 7 November 2010 Rapport Dela Skrivet 7 November 2010 EMP är väl det högsta jag fått, ganska värdelös om man frågar mig. Men fan vad coolt den är! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Switch Skrivet 11 November 2010 Rapport Dela Skrivet 11 November 2010 En gång fick en fiende Emergency Airdrop då fick jag två Harrier Airstrike och två Counter UAV. :) Inte jättebra men... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 11 November 2010 Rapport Dela Skrivet 11 November 2010 CG Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 14 November 2010 Rapport Dela Skrivet 14 November 2010 Eftersom Black Ops är ute nu kan vi bumpa denna lite. Tog Dogs från en snubbe igår. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skatan222 Skrivet 14 November 2010 Rapport Dela Skrivet 14 November 2010 Med 10 prestige kan man få TN i Care fick det på datorn i förrgår så... :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg