Proccito Skrivet 28 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2010 Aldrig fått in lycko träffen med NT. :( .. samma här får alltid hitmarker danger close :P det har jag alltid Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 18 September 2010 Rapport Dela Skrivet 18 September 2010 fick 31ks på estate idag =) körde quickscopes med intervention och uav, predator och harrier som killstreak rewards. det var en vanligt TDM, matchen slutade med att jag hade 35-2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 18 September 2010 Rapport Dela Skrivet 18 September 2010 fick 31ks på estate idag =) körde quickscopes med intervention och uav, predator och harrier som killstreak rewards. det var en vanligt TDM, matchen slutade med att jag hade 35-2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 25 September 2010 Rapport Dela Skrivet 25 September 2010 När jag fick 1shot 3kill med intervention ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 26 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2010 När det var 3 i fiende laget som hade samma nick,så skrev en av dom "hey make up your own name" också bytte hela vårat lag till samma namn som dom :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 26 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2010 När jag kom in i en lobby där en klle hade 330-0-1 Undrade varför och fick reda på att den var hackad och att man dog så fort man spawnade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst juniorjesper Skrivet 27 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2010 Fick 200 kills på Quarter eller vaffan det heter.. AIMBOT Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 28 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2010 fick kniv hitmarker idag... knivade honom medans han gick ner i last stand.. fucking odödlighetsläge... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst juniorjesper Skrivet 30 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2010 Idag när jag skulle starta Mw2 så stog det Cheat Detected och tydligen Vac bannad :cool: ;) :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 31 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2010 När jag tog ut 2 harriers med en javelin skott och när jag sköt mot en helicopter men missade och skotten dödade en fiende Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 7 November 2010 Rapport Dela Skrivet 7 November 2010 När jag dödade alla i andra laget förutom 1 med en predator missile... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 8 November 2010 Rapport Dela Skrivet 8 November 2010 minns när jag spelade på pc första gången det var free weekend saken, spelade med mina kompisar SOM HAR SPELAT SEN RELEASE, jag brukar spela på xbox, första matchen, rank5, andra matchen 12 killstreak med spas, de låg 3-4... minns att jag kallade in min predator efter att jag dött, och såg en ruta, siktade mot den, QUAAAAAAD! :D det var skoj ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg