Kira1 Skrivet 20 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 Är 000webhost både gratis och bättre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 Start > Kör > Skriv "notepad" > Skriv HTML kod > Spara som hej.html > Öppna med webbläsaren. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 (redigerat) Det är gratis och bättre om man inte kan använda sig utav FTP på dinstudio, ja. Finns ett paket som kostar också, men det behövs inte då du bara ska lära dig html och liknande saker.. Start > Kör > Skriv "notepad" > Skriv HTML kod > Spara som hej.html > Öppna med webbläsaren. Ja, så kan man också göra ja, tänkte jag inte på. Redigerat 20 Juli 2010 av 2FJSKFJSKGJES Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 20 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 (redigerat) Start > Kör > Skriv "notepad" > Skriv HTML kod > Spara som hej.html > Öppna med webbläsaren.Så det ända jag behöver göra är att skriva html koderna där Redigerat 20 Juli 2010 av fable1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 Ja, och sedan spara som .html och öppna med din webbläsare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 20 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 coolt nu ska jag göra en bättre hemsida Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 Bra det, fast det kommer ta ett bra tag innan du kan göra vettiga sidor. Jag kan knappt göra så jättesnygga och jag har hållt på ett tag. Men det beror väl på hur mycket tid man orkar lägga ner. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 20 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 men det är lugnt jag gör ändå inget annat än att sitta vid datorn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesus Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 a men det här kommer ta år att lära sig Mitt barn av Gud du har endast ett enda jordeliv och en enda chans, om några år kommer du sitta där och ångra dig för att du inte gjorde det du kunde göra och därför inte har uppnått något. Vänd dig till Gud och få evigt liv. Guds eviga kärlek i Herrens eviga liv och gåva. Bra det, fast det kommer ta ett bra tag innan du kan göra vettiga sidor. Jag kan knappt göra så jättesnygga och jag har hållt på ett tag. Men det beror väl på hur mycket tid man orkar lägga ner.Tala för dig själv BigTech, vissa är sega andra lär sig snabbt. Detta är Guds vilja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 Start > Kör > Skriv "notepad" > Skriv HTML kod > Spara som hej.html > Öppna med webbläsaren. Notepad++ passar ju lite bättre till nybörjare då den printar rader, färger osv som gör det lättare att identifiera vilken kod det är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 23 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2010 varför blev mitt första inlägg anmäld Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 23 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2010 varför blev mitt första inlägg anmäldFör att det är reklam. Och nej, det var inte jag som anmälde. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg