Kira1 Skrivet 19 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2010 så vad kommer sen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 19 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2010 Börja att lära dig html. Jag försöker lära mig CSS för tillfället. Så jag körde iaf html och nu CSS. För att göra en riktigt bra hemsida så ska man ju kunna de flesta kodningsmetoder och inte bara html och css. Fast det är en bra bit på vägen ändå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filosofen Skrivet 19 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2010 (redigerat) Nu kan jag föreställa mig nästa fråga av fable1, nämligen vad CSS är. CSS (Cascading Style Sheets) är, i korta ord, det så kallade designspråket för hemsidan. Redigerat 19 Juli 2010 av Skillet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 19 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2010 så vad kommer senphp, css, ajax, asp, javascript, java. Finns hur mycket som helst att lära sig som körs i webbläsaren. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 19 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2010 a men det här kommer ta år att lära sig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 19 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2010 Ja. Du får helt enkelt stå ut med det. Jag tycker det är rätt kul att lära sig också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 19 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2010 (redigerat) Ja visst! Och sen kommer css, php, javascript och java ta ytterligare 10 år att lära sig. Och sen innan du är klar med hemsidan kommer du att vara död och du slösade bort hela ditt liv på onödiga program... Edit: Nu börjar jag bli trött. -.- Redigerat 19 Juli 2010 av ReMemberMe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 19 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2010 Ja. Du får helt enkelt stå ut med det. Jag tycker det är rätt kul att lära sig också.det kommer nog ta fem år att lära sig html sen tio år att lära sig css och kanske femtio år att lära sig allt annat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 19 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2010 Ja. Du får helt enkelt stå ut med det. Jag tycker det är rätt kul att lära sig också.det kommer nog ta fem år att lära sig html sen tio år att lära sig css och kanske femtio år att lära sig allt annat Haha, knappast. Om man har hållit på med html, php och mysql i några år kan man nästan göra en professionell hemsida. Ajax och Javascript är användbart också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 19 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2010 ja men jag har inte hållet på med det var inte ens så värst längesen jag hörde det ordet för första gången Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 19 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2010 ja men jag har inte hållet på med det var inte ens så värst längesen jag hörde det ordet för första gången Du har god tid på dig att lära dig, tror knappast att du är 14år så tiden finns där. Lär dig skriva bättre med innan du lägger upp en hemsida Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 19 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2010 a men jag är 14 så jag har inte så mycket tid på mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg