Ranjo Skrivet 15 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2010 Jag tycker det är trevligt med en lista på MMOs. Uppdatera gärna första inlägget :) Jag tycker inte det skadar med några nya trådar. Helt rätt, men om han har en tråd med många spel och lite info om varje skulle det uppskattas mer än om han gör flera trådar med zero info : p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 16 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2010 (redigerat) Jag tycker det är trevligt med en lista på MMOs. Uppdatera gärna första inlägget :) Jag tycker inte det skadar med några nya trådar. Helt rätt, men om han har en tråd med många spel och lite info om varje skulle det uppskattas mer än om han gör flera trådar med zero info : p Sant sant, men även flera trådar kan få forumet mer aktivt, och det går inte att neka! =) Måste hålla med WASD till 100% men försök att få första inlägget lite mer i ordning. Redigerat 16 Juli 2010 av ZnK Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 Är alla typ MMORPG's ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 Jag tycker det är trevligt med en lista på MMOs. Uppdatera gärna första inlägget :) Jag tycker inte det skadar med några nya trådar. Helt rätt, men om han har en tråd med många spel och lite info om varje skulle det uppskattas mer än om han gör flera trådar med zero info : p Sant sant, men även flera trådar kan få forumet mer aktivt, och det går inte att neka! =) Måste hålla med WASD till 100% men försök att få första inlägget lite mer i ordning. Sök på mmorpg list, typ något sånt i Google, inte så svårt? ;S Finns redan flera mmorpg listor i andra hemsidor, det sa jag ju på min förra inlägg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 Dragonica va fett Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 Bra lista! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rockan Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 Hej KeeperofMee, Jag tycker du kanske skulle ha lite mer info- om varje spel. Men bra annars :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KeeperofMee Skrivet 19 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2010 har skrivit ganska mycket om varjespel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 19 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2010 har skrivit ganska mycket om varjespelNej det har du inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 Sen att stavningen inte är särskilt bra, kan fixas. Blir också lite svårt att blanda engelska och svenska om man inte är van vid det. Försök också att gränsa av varje spel så det blir lättare att läsa. Så bygg mer på det här så kan det nog bli skapligt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.