LeetrN Skrivet 14 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2010 var det bara jag som kollade på nickelodeon eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 14 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2010 Darkwing Duck TaleSpin (Luftens hjältar) Goof Troop (Långbens galna gäng) Resque Rangers (Räddningspatrullen) The New Adventures of Winnie the Pooh Alladin (serien) James Bond Jr Scooby Doo (where are you) Dessa växte jag upp med, det var riktiga kvalité barnprogram, gick på disneydags förut, nu görs bara skräp. ffs james bond jr xd glodde jämt på det precis innan jag åkte till dagis 8D (mkt tråkigt egentligen men hade inget annat å glo på än tv-shop) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 14 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2010 Föräldrafritt/FF DarkwingDuck Doug Pepper Ann Vintergatan Pokémon Inspektör Gadget Jamesbond Jr Scooby doo Ed Edd och eddy Dexter Cow and Chicken Familjen Flinta Familjen Jetsons Valpen scooby doo Bolibompa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 14 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2010 Tillbaka till vintergatan var bra när man var mindre, nu när de gjort om det är det bara skit tycker jag. "Peo, Peo, Peo!" Fan vad bra det var. Tillbaka till vintergatan Pokémon Föräldrafritt/FF ( Innehöll Dr Mugg bland annat) Föräldrafritt är nog ett av det roligaste jag någonsin har sett Saknar det så grymt mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 15 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2010 Borsta tänderna med kolasås B) Duscha i godis, det var tider det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 15 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2010 Pokemon Digemon Tillbaka till vintergatan Piggley Winks Pingu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 15 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2010 Ahh this brings me back..... Jag kommer ihåg när man var 5 och vaknade jätte tidigt och gick upp och kollade på TV :) Kommer inte ihåg så många jag kollade på men jag kollade mest på Nickeloadion(stavning?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kollaps Skrivet 15 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2010 Darkwing Duck är överlägsen alla andra barnprogram man växte upp med. Men annars kollade jag på Duck Tales, Batman, Hey Arnold!, X-Men, Pokemon, Digimon och serierna på gamla tiders Cartoon Network; Ed Edd & Eddy, PPP, Dexters Laboratorium och såklart Spiderman som gick på Fox Kids! (numera Jetix) Dags att bli farliga! James Bond Jr är och förblir en tönt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 15 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2010 Pokémon och teletubbies.. så jävla gött de va att vakna och kolla på det när man va yngre :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w33L Skrivet 15 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2010 Dexter Ed, ed och eddy <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ThePartyKing Skrivet 15 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2010 (redigerat) Redigerat 15 Juli 2010 av ThePartyKing Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 15 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2010 åhh var du tvungen att ha med det där disney dags klippet :o fick en vidrig nostalgi shock lol <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.