Poesi Skrivet 15 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2010 Darkwing Duck Nalle Puh Duck Tales Rescue Rangers Pingu Pokémon Vintergatan Teletubbies Bolibompa Aladdin Herkules Scooby Doo Hos Musse ^Det är de jag kan komma ihåg nu för tillfället. Självfallet såg jag inte på exempelvis Teletubbies vid samma ålder som jag såg t ex Aladdin. När jag var 7 år tittade jag på tecknade disneyfigurer som slogs mot ondskan, folk som är 7 år nu ser på 17-åriga fjortisar som går på high school och typ... Ja, det är det de gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 15 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2010 Hatar alla dessa barnprogram med fjortisar som går i high-school, där en jäkla finne i ansiktet är ett världsproblem och hela avsnittet fokuseras runt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ThePartyKing Skrivet 15 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2010 Detta är en serie som gick för längesen när jag var liten. inget barnprogram dock men en jäkligt bra serie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 Jag har säkert inte kollat på barnprogram på flera år men idag började jag tänka på hey arnold rockos morden life rugrats peppar ann osv vad har hänt med dom? Dom kollade jag alltid på för längesen. Good times :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 När jag var 7 år tittade jag på tecknade disneyfigurer som slogs mot ondskan, folk som är 7 år nu ser på 17-åriga fjortisar som går på high school och typ... Ja, det är det de gör.High School Musical <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 När jag var 7 år tittade jag på tecknade disneyfigurer som slogs mot ondskan, folk som är 7 år nu ser på 17-åriga fjortisar som går på high school och typ... Ja, det är det de gör.High School Musical <3 Bögig serie. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 När jag var 7 år tittade jag på tecknade disneyfigurer som slogs mot ondskan, folk som är 7 år nu ser på 17-åriga fjortisar som går på high school och typ... Ja, det är det de gör. High School Musical <3 Bögig serie. :/ Vanessa Hudgens är dock söt. :wub: http://i239.photobucket.com/albums/ff17/bucaro_2007/HSM/vanessa_hudgens_bikini_2.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeetrN Skrivet 17 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 (redigerat) http://i239.photobucket.com/albums/ff17/bucaro_2007/HSM/vanessa_hudgens_bikini_2.jpg pff.. emily osment är galet mycke snyggare btw har du sätt hennes naken bilder dom är så äckliga så man vill spy :( Redigerat 17 Juli 2010 av LeetrN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 Det gamla Nikelodeon, var min uppväxt. Svampbob Rugrats Busiga Bävrar Rocket Power Hey Arnold Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OFuska Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 Det är inget fel på barnprogrammen. Man har bara blivit äldre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 Jo, det är fel på "barnprogrammen", eftersom de handlar om tonåringar i USA. Vad har svenska 5-åringar för anknytning till dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 (redigerat) Som tidigare sagt DuckTales :D engelska.. de sjunger "ankliv".. Enligt mig det bästa introt.. Redigerat 18 Juli 2010 av 2FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.