Hoppa till innehåll

The Legend Of Zelda

Rekommendera inlägg

• Svar 43
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Äntligen ett ett zelda till gamecube som är i riktig OOT anda!!!!!!

jag märkte också att några monster som finns i de nya spelet kommer från TWW, till exempel i början, där ser man några avlånga monster som slåss med svärd ock sköld... om jag inte tar miste.. så är de dom som man möter i the forbidden fortress i TWW.. dom där avlånga rått/hund-linkande monstren.

Redigerat av Thunder Dragon
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja det ser otroligt soft ut och grafiken är imponerande ;P detta ser jag verkligen fram emot! dock står de inge releasedatum ;( Och det ser faktiskt ut som en otroligt mkt bättre kopia av oot med lite tillägg m.m.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

håller dom på med 2st zelda då? detta och wind waker 2? när jag är inne på det kanske man kan undra vad det heter?;o jaja jag ser otroligt mkt fram mot det, det kommer säkert till n5 bara för det. jag vet att det står till gamecube.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tyckte att det var bra att de hade cel shading i wind waker.. (det lämpades bäst för det, och blev det inte vackert?) Men jag vill ju oxå ha nice grafik som i ocarina of time vars grafik slog allt när det kom.. Blev ju faktiskt utsett till 1900 talets bästa spel av nintendo

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...