Mr. Fusion Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 nya zelda till gamecube! äntligen har nintendo fattat!! YEAH!! http://www.level7.nu/spel/spel.php?id=1278 KOLLA BILDER OCH TANKA TRAILER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 Jaaaaaaahooo yes! Fattar ni vad glad jag är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 Shit! f*n va coolt! ett nytt ocarina of time kan man säga!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Dragon Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 (redigerat) Äntligen ett ett zelda till gamecube som är i riktig OOT anda!!!!!! jag märkte också att några monster som finns i de nya spelet kommer från TWW, till exempel i början, där ser man några avlånga monster som slåss med svärd ock sköld... om jag inte tar miste.. så är de dom som man möter i the forbidden fortress i TWW.. dom där avlånga rått/hund-linkande monstren. Redigerat 16 Maj 2004 av Thunder Dragon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Dragon Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 och förstås så har vi en liten ingame-bild här http://www.level7.nu/bilder/articleimages/35489.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 ja det ser otroligt soft ut och grafiken är imponerande ;P detta ser jag verkligen fram emot! dock står de inge releasedatum ;( Och det ser faktiskt ut som en otroligt mkt bättre kopia av oot med lite tillägg m.m. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 undrar när det kommer asså.. troligen slutet på 04 lr början/mitten av 05... kan du ta bort YEES't i ditt inlägg? det förstör topicen.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 håller dom på med 2st zelda då? detta och wind waker 2? när jag är inne på det kanske man kan undra vad det heter?;o jaja jag ser otroligt mkt fram mot det, det kommer säkert till n5 bara för det. jag vet att det står till gamecube. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 WOW!!!!!! Hur ska jag stå ut till releasen??? Och Link verkar vara vuxen också! Och han har en häst! Precis som jag vill ha det! Och skönt att de sket i cel-shading den här gången. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 Jag tyckte att det var bra att de hade cel shading i wind waker.. (det lämpades bäst för det, och blev det inte vackert?) Men jag vill ju oxå ha nice grafik som i ocarina of time vars grafik slog allt när det kom.. Blev ju faktiskt utsett till 1900 talets bästa spel av nintendo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloody Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 coolt har trönat på wind waker varvat ungäfär10 gånger så Yippe! :lol: :D :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 du hinner nog varva det ytterligare 15 ggr innan det kommer ut.. lr mer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg