pollenallergi Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Ja dt är d... Men man kallar ju nya zelda 3d och ww cel shad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Dragon Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Jag tycker om både Cel-shading och 3D, men en sak som jag verkligen hoppas är att detta spelet inte kommer bli lika kort som TWW, för de spelet måste ju nästan vara de kortaste Zelda-spelet i historien :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 Nä dt första va kortare... Och alttp är ju inte heller så långt.. dt klarade jag på 2 dagar ungefär Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 Jag tycker att inget zelda-spel är för kort.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 (Link64 @ 16/05-2004 20:38:33) Alltså är den Robin Hood med svärd och sjöld eller Link? Bu med 3D Zelda heja CelShading Zelda Va`!?.... Bu med 3d zelda?.... Cellshading är väll också 3D eller.... ja vet inte om celshading eller 3D är bäst men ja tror att celshading var bättre för Tww Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 (redigerat) det kommer en uppfälrae till Wind Waker som är Cel-Shading det heter: Tetras Tracker man kan köra upp till fyra st på det.. Första spelet man kan kö många på... iaf till konsollerna.... Men vad heter det andra Zelda spelet som så j*vla skön grafik så det inte e sant! .... oj... läste bara första siden och tänkte svara på 0013´s inlägg Redigerat 17 Maj 2004 av Cocos Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 Nej den heter Navi Tarckers väll? När man kan spela 3 spel. Aja det kanske är olika namn för USA och Japan spelen och den Europeiska. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 ja< tror att de är navis i USA och Japan och tetras i Europa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 jag har hört att det nya (den som var på trailern) utspelar sig efter oot! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 var har du hört/läst det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Mmm undrar jag oxå :o Vore lite skumt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PhantomGanon Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 jag gillar också zelda spelen som alla andra men jag tycker det här med det nya zelda spelet har gåt lite för långt. det släpps inte fören nästa sommar eller 2005 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg