Thunder Dragon Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 vem vet... det nya zelda kanske är en "riktig" 3D version av The Wind Waker :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 det kommer en uppfälrae till Wind Waker som är Cel-Shading det heter: Tetras Tracker man kan köra upp till fyra st på det.. Första spelet man kan kö många på... iaf till konsollerna.... Men vad heter det andra Zelda spelet som så j*vla skön grafik så det inte e sant! .... oj... läste bara första siden och tänkte svara på 0013´s inlägg det kommer ut december 2004 vet jag iallafall länk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 Först i december?! Jag som hoppades på den i augusti. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario64 Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 VILL NI SE EN TRAILER PÅ DETTA SPEL? GÅ IN PÅ WWW.ZELDAUNIVERSE.NET OCH KLICKA DIG IN PÅ EN BILD PÅ LINKS SKÖLD SOM ÄR PÅ TOPPEN AV LISTAN DÄR MAN VÄLGER SPEL DÅ KOMMER NÄR DU HAR TRYCKT DÄR TRYCKER DU PÅ VIDEO CLIPS VOIALA!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 (DaNiEl tHHe GamER @ 11/06-2004 13:36:56) det kommer en uppfälrae till Wind Waker som är Cel-Shading det heter: Tetras Tracker man kan köra upp till fyra st på det.. Första spelet man kan kö många på... iaf till konsollerna.... Men vad heter det andra Zelda spelet som så j*vla skön grafik så det inte e sant! .... oj... läste bara första siden och tänkte svara på 0013´s inlägg det kommer ut december 2004 vet jag iallafall länk jag är inte säker november eller december kommer det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Knuckles^ Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 AMAZING AMAZING AMAZING !!!! DENNA GRAFIK SLÅR ALLT OCH SÄKERT KONTROLLEN !!!! AMAZING AMAZING AMAZING !!! Man e jue :cool: om man köper det !!!! f*n vad otrolig grafik !! av 1-10 i betyg så får den 15 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cwsun Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 Jag har alla zelda spel och nu kommer ett till!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 man kan inte vänta jag hade inte råd att skaffa ce-versionen av oot så gick liksom och hoppades på en uppföljare som en i min klass skulle säga ämazing Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg