5FJSKFJSKGJES Skrivet 14 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2010 http://www.live-message.vacau.com/ På denna hemsida kan du genom att skicka ett mail till en epostadress som du ser på sidan (kommer försöka fixa ett kontakta-formulär senare) få fram ett budskap på högst 2500 tecken (kan ändras). Kan vara humor, intressanta saker, reklam och liknande. Skicka gärna in något meddelande :), och ge feedback här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 14 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2010 Sorry, riktigt fult :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 14 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2010 (redigerat) Några tips på hur jag ska förbättra den :P? Inom en timme så är det ett kontaktfält istället för en epostadress vid "skicka in" iaf. Edit2: Nu är meddelandefältet där, nästa projekt är en ny meny! Edit3: Menyn är där nu. Redigerat 14 Juli 2010 av 2FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 14 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2010 Färg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2010 "Website Under Review" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 14 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2010 "Website Under Review"inte nu längre ^^ Lassekongo - några tips om vilka :)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2010 Sidan ser väldigt död ut. Hur mycket php använder du? Verkar vara väldigt lite, som att du skapar ett nytt html dokument för varje sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 14 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2010 (redigerat) Jag skapar ett nytt html för varje sida ja, jag använder mig utav php på kontakt-formuläret. Sen använder jag mig utav CSS som gjort färgerna och stilen på sidan endast. Hur gör jag för att skapa endast 1 html-dokument med hjälp utav CSS och html då? någon guide som kanske finns? Edit - såg misstaget att jag inte fixat menyn på vissa sidor, ska fixas direkt. Redigerat 14 Juli 2010 av 2FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2010 Sen använder jag mig utav CSS som gjort färgernaFinns ju inga färger :lol: Förstår inte vad du menar med "Hur gör jag för att skapa endast 1 html-dokument med hjälp utav CSS och html". Men jag skulle gjort en PHP sida med en id som laddar dokumentet man önskar som jag gjort för medlemmarna på min sida: http://wasd.nu/profile.php?id=1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 14 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2010 (redigerat) Menyn har färger :P. Jag kan tyvärr inte PHP alls, jag har nästan helt och hållet kopierat denna kontakt-formulär, kan knappt CSS också :/ (fast det är ju css jag försöker lära mig just nu :lol:) Redigerat 14 Juli 2010 av 2FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2010 Jag misstänker att jag inte ser sidan rätt? http://i.imgur.com/QYd11.png http://i.imgur.com/m63W4.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 14 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2010 (redigerat) Ser rätt ut, dock är det nya färger nu. Ni tyckte ju att det verkade vara så tråkiga färger ;) Beroende på hur längden av alla LM blir så kommer jag ha cirka 10 LM på startsidan också. Redigerat 14 Juli 2010 av 2FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.