nala Skrivet 15 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2010 hjälp jag har köpt sims på loppis och det funkar men jag kan inte instalera för det fanns ingen bruksanvisning till och därför vill jag att någon kanske kan skicka sin kod till mig snäääääääääääääääällllllllllllllllllllllaaaaaaaaaaaaaaaaaa :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 15 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2010 1. jag tror du inte kan få en annan kod till spelet för att installera det 2. varför frågade du inte om koden/såg till att koden var med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 15 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2010 Nog får du ta och tänka till innan du köper sådant på en loppmarknad. Man säljer grejer man inte vill ha, så resten säger sig själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 15 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2010 Tänk före, handla därefter. Inte tvärtom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ThePartyKing Skrivet 16 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2010 vilket sims spel snackar han om sims 1 eller sims2 ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 gå till en loppis och sälj spelet igen, det är värdelöst som det är nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesus Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 Anmäl han som sålde det för bedrägeri, ring och fråga EA vilka rättigheter du har så kanske de kan ge dig en kod. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg