NeedforSpeed Skrivet 15 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2010 skum fråga kanske, men läser ni skolböcker på sommarlovet? :rolleyes: och det ni lärt er i skolan, kommer ni ihåg allt det ni lärt er då elr? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 15 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2010 Klart man läser matteböcker under sommar'n! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 15 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2010 Err, sedan jag fyllde 12 börja mitt minne bli sämre, nej jag kommer inte ihåg ett skit förutom multiplikation, addition, subtraktion och den sista vad nu den heter... Ähh shit mitt minne suger :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 16 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2010 (redigerat) Nej,är det lov så jobbar man inte med något skolarbete alls. Redigerat 18 Juli 2010 av xXHomerXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeedforSpeed Skrivet 16 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2010 okeej :D Klart man läser matteböcker under sommar'n! :D skoj :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pong218 Skrivet 16 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2010 okeej :D Klart man läser matteböcker under sommar'n! :D skoj :P Det är klart att man pluggar på sommaren , så man inte glömmer något , vilket är viktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 16 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2010 Nej, aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 16 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2010 Usch nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 16 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2010 Nevah evah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 16 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2010 Det är väl självklart att om jag undrar nåt kollar jag upp det i skolboken, det är ju det lättaste alternativet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 16 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2010 Nevah evah.Forevah Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 16 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2010 fick läxa över lovet att välja en bok på över 200 sidor och sedan skriva en recension (stavning) om den..... :thanks: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.