Hoppa till innehåll

Rammstein


Rekommendera inlägg

(Soulprint @ 12/01-2005 11:21:46)

jag vet inte. Vad betyder det?

Vet du inte vad "sieg heil" betyder? är du efterbliven? :blink: eller bara lågutbildad? :student: eller 10 år gammal? :medieval: det betyder stor hälsning och härstammar från dom otroligt vidriga nazi fittorna. för övrigt så suger denna industirgrupp så jääääääääääävla mycket så man kan känna vakumet lyssna på ministry istället om du vill höra riktigt j*vla hård industrirock. :evil:

sieg heil härstammar dock från typ romarrikets tid.. syftar på Hell Cesar

 

 

0013: Rammstein spelar industrimetal.. inget annat

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 84
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

(Boiuthh @ 12/01-2005 21:03:33)
(Soulprint @ 12/01-2005 11:21:46)

jag vet inte. Vad betyder det?

Vet du inte vad "sieg heil" betyder? är du efterbliven? :blink: eller bara lågutbildad? :student: eller 10 år gammal? :medieval: det betyder stor hälsning och härstammar från dom otroligt vidriga nazi fittorna. för övrigt så suger denna industirgrupp så jääääääääääävla mycket så man kan känna vakumet lyssna på ministry istället om du vill höra riktigt j*vla hård industrirock. :evil:

sieg heil härstammar dock från typ romarrikets tid.. syftar på Hell Cesar

 

 

0013: Rammstein spelar industrimetal.. inget annat

Nej Hell är romerskt men Sieg heil användes av nazisterna. Hell betyder vare hälsad eller också sade man Ave Medans Sieg Heil är tyskt och Betyder stor hälsning. Jag tror nån Just blev 43gD Dessutom har jag väl nite påstått att remmstein spelar något annat än industrirock som är samma sak som industrimetal ministry knäcker dom eftersom dom grundade genren.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

för det första så har de som inte gillar rammstein ngt i den här tråden att göra

 

för det andra http://www.susning.nu/Romersk_salut

 

för det tredje så kan man inte riktigt säga att Sieg Heil är nazistiskt eftersom det bara betyder Stor Hälsning och jag ser inget nazistiskt i det

 

och

för det fjärde så använder dom bara engelska i ett par fåtal låtar.. 2.. 3?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

för det första så har de som inte gillar rammstein ngt i den här tråden att göra

 

för det andra http://www.susning.nu/Romersk_salut

 

för det tredje så kan man inte riktigt säga att Sieg Heil är nazistiskt eftersom det bara betyder Stor Hälsning och jag ser inget nazistiskt i det

 

och

för det fjärde så använder dom bara engelska i ett par fåtal låtar.. 2.. 3?

Ok men då tycker jag du skall åka till auswich och skrika sieg heil och se om folk håller med... Jag är här ändå för att varna folk för denna värdelösa populärgrupp! watchya gonna do about it?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Boiuthh @ 12/01-2005 21:03:33)
(Soulprint @ 12/01-2005 11:21:46)

jag vet inte. Vad betyder det?

Vet du inte vad "sieg heil" betyder? är du efterbliven? :blink: eller bara lågutbildad? :student: eller 10 år gammal? :medieval: det betyder stor hälsning och härstammar från dom otroligt vidriga nazi fittorna. för övrigt så suger denna industirgrupp så jääääääääääävla mycket så man kan känna vakumet lyssna på ministry istället om du vill höra riktigt j*vla hård industrirock. :evil:

sieg heil härstammar dock från typ romarrikets tid.. syftar på Hell Cesar

 

 

0013: Rammstein spelar industrimetal.. inget annat

låter som äkta hårdrock iaf

 

föresten heter det industri rock

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...