Boiuthh Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 (Soulprint @ 12/01-2005 11:21:46) jag vet inte. Vad betyder det? Vet du inte vad "sieg heil" betyder? är du efterbliven? :blink: eller bara lågutbildad? :student: eller 10 år gammal? :medieval: det betyder stor hälsning och härstammar från dom otroligt vidriga nazi fittorna. för övrigt så suger denna industirgrupp så jääääääääääävla mycket så man kan känna vakumet lyssna på ministry istället om du vill höra riktigt j*vla hård industrirock. :evil: sieg heil härstammar dock från typ romarrikets tid.. syftar på Hell Cesar 0013: Rammstein spelar industrimetal.. inget annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soulprint Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 (Boiuthh @ 12/01-2005 21:03:33) (Soulprint @ 12/01-2005 11:21:46) jag vet inte. Vad betyder det? Vet du inte vad "sieg heil" betyder? är du efterbliven? :blink: eller bara lågutbildad? :student: eller 10 år gammal? :medieval: det betyder stor hälsning och härstammar från dom otroligt vidriga nazi fittorna. för övrigt så suger denna industirgrupp så jääääääääääävla mycket så man kan känna vakumet lyssna på ministry istället om du vill höra riktigt j*vla hård industrirock. :evil: sieg heil härstammar dock från typ romarrikets tid.. syftar på Hell Cesar 0013: Rammstein spelar industrimetal.. inget annat Nej Hell är romerskt men Sieg heil användes av nazisterna. Hell betyder vare hälsad eller också sade man Ave Medans Sieg Heil är tyskt och Betyder stor hälsning. Jag tror nån Just blev 43gD Dessutom har jag väl nite påstått att remmstein spelar något annat än industrirock som är samma sak som industrimetal ministry knäcker dom eftersom dom grundade genren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 Hatar rammstein!!!!!!!!! Blanda det tyska och engelska språket det låter ju bara jobbigt . tyska är de mest fula språk som ja vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 för det första så har de som inte gillar rammstein ngt i den här tråden att göra för det andra http://www.susning.nu/Romersk_salut för det tredje så kan man inte riktigt säga att Sieg Heil är nazistiskt eftersom det bara betyder Stor Hälsning och jag ser inget nazistiskt i det och för det fjärde så använder dom bara engelska i ett par fåtal låtar.. 2.. 3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 cradle of filth är bättre än ram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soulprint Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 för det första så har de som inte gillar rammstein ngt i den här tråden att göra för det andra http://www.susning.nu/Romersk_salut för det tredje så kan man inte riktigt säga att Sieg Heil är nazistiskt eftersom det bara betyder Stor Hälsning och jag ser inget nazistiskt i det och för det fjärde så använder dom bara engelska i ett par fåtal låtar.. 2.. 3? Ok men då tycker jag du skall åka till auswich och skrika sieg heil och se om folk håller med... Jag är här ändå för att varna folk för denna värdelösa populärgrupp! watchya gonna do about it? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soulprint Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 cradle of filth är bättre än ram. Om man e bög och tror på tomtar troll o vampyrer ja .... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 (redigerat) Inte ens då är rammstein bättre Redigerat 14 Januari 2005 av 0013 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 men vafan.. om det skulle typ bli en förening som liknade nazisterna fast med andra åsikter och så och dom skulle ta till exempel Hej O Store Man.. då skulle liksom det kopplas med det men det betyder fortfarande bara hej o store man... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 (Boiuthh @ 12/01-2005 21:03:33) (Soulprint @ 12/01-2005 11:21:46) jag vet inte. Vad betyder det? Vet du inte vad "sieg heil" betyder? är du efterbliven? :blink: eller bara lågutbildad? :student: eller 10 år gammal? :medieval: det betyder stor hälsning och härstammar från dom otroligt vidriga nazi fittorna. för övrigt så suger denna industirgrupp så jääääääääääävla mycket så man kan känna vakumet lyssna på ministry istället om du vill höra riktigt j*vla hård industrirock. :evil: sieg heil härstammar dock från typ romarrikets tid.. syftar på Hell Cesar 0013: Rammstein spelar industrimetal.. inget annat låter som äkta hårdrock iaf föresten heter det industri rock Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredrikm92 Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 dom Suuuuger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst x0t Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 Ni som hatar Rammstein, skriv inte här.. så lätt är det bara.. P.S rammstein aeger >_>.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.