NeedforSpeed Skrivet 20 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 jaja alla har skrivit samma svar jag fattar nu (från första inlägget) :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 (redigerat) Givetvis så blir du 6 gånger mindre på månen Redigerat 21 Juli 2010 av fishmaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesus Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 Givetvis så blir du 6 gånger mindre på månenOk så om jag är 2m här blir jag ca 33,33cm på månen? Låter riktigt logiskt, tyvärr är det inte Guds design och vilja och därför är det falsk, man kan endast med judisk svartmagi göra så vilket betyder att det bara är möjligt på Venus. Guds eviga frid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pong218 Skrivet 24 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2010 Givetvis så blir du 6 gånger mindre på månen Du är 19 år och kan inte ens simpel fysik , kanske tid att börja läsa lite mer fysik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filosofen Skrivet 24 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2010 Det var ironi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.