w4nkarN Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 Inga deathstreaks Nerfa killstreaks något enormt. Ta bort commando. Ta bort Tactical Knife. Ta bort Grenade Launcher. Inga hitmarkers på bolt-action snipers. Alltid hitmarkers på semi-automatic snipers såvidare det ej är skott på huvudet, alternativt skott på redan skadad spelare. Lika många bolt-action snipers somsemi-automatic snipers. Dedicated servers. Bättre spawnsystem. Ta bort Danger Close Ta bort One Man Army Team balance. Jag tycker det är drygt med hitmarkers men nej, det borde inte vara oneshot kill om man sätter någon i foten med en sniper. Vore EXTREMT OP om man får oneshotkill var man än träffar när man quickscopar. Ta inte bort noobtubes, dock tycker jag det ska nerfa, det ska inte finnas någon Danger Close perk och kör man med GL så ska den ta bort första perken (OMA, Scavenger, Marathon etc) Team Balance vore extremt gulligt, kommer troligen med Dedicated eftersom det är så i COD4 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 23 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2010 Inga deathstreaks Nerfa killstreaks något enormt. Ta bort commando. Ta bort Tactical Knife. Ta bort Grenade Launcher. Inga hitmarkers på bolt-action snipers. Alltid hitmarkers på semi-automatic snipers såvidare det ej är skott på huvudet, alternativt skott på redan skadad spelare. Lika många bolt-action snipers somsemi-automatic snipers. Dedicated servers. Bättre spawnsystem. Ta bort Danger Close Ta bort One Man Army Team balance. Jag tycker det är drygt med hitmarkers men nej, det borde inte vara oneshot kill om man sätter någon i foten med en sniper. Vore EXTREMT OP om man får oneshotkill var man än träffar när man quickscopar. Ta inte bort noobtubes, dock tycker jag det ska nerfa, det ska inte finnas någon Danger Close perk och kör man med GL så ska den ta bort första perken (OMA, Scavenger, Marathon etc) Team Balance vore extremt gulligt, kommer troligen med Dedicated eftersom det är så i COD4 Dedicated Servers till MW2? Börja drömma. Inte en chans att IW kommer lägga ner mera tid på MW2. Activision kommer inte tillåta det heller. Black Ops kommer dock ha DS. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 23 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2010 Inga deathstreaks Nerfa killstreaks något enormt. Ta bort commando. Ta bort Tactical Knife. Ta bort Grenade Launcher. Inga hitmarkers på bolt-action snipers. Alltid hitmarkers på semi-automatic snipers såvidare det ej är skott på huvudet, alternativt skott på redan skadad spelare. Lika många bolt-action snipers somsemi-automatic snipers. Dedicated servers. Bättre spawnsystem. Ta bort Danger Close Ta bort One Man Army Team balance. Jag tycker det är drygt med hitmarkers men nej, det borde inte vara oneshot kill om man sätter någon i foten med en sniper. Vore EXTREMT OP om man får oneshotkill var man än träffar när man quickscopar. Ta inte bort noobtubes, dock tycker jag det ska nerfa, det ska inte finnas någon Danger Close perk och kör man med GL så ska den ta bort första perken (OMA, Scavenger, Marathon etc) Team Balance vore extremt gulligt, kommer troligen med Dedicated eftersom det är så i COD4 men det roliga är ju det att skjuter man i foten så dödar man, men i huvudet får man hitmarker hmm... man börjar ju undra plus att om man qscopar och sätter foten så borde det ju döda, för man blir grymt förbannad när man får hitmarker när man samlar Montage- klipp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 31 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2010 Mer likt BF2 hade varit kul och att man kunde ha BTR 80 och M1A2 som killstreaks. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg