Chihuahua Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Att kriga för fred är som att ha sex för att bli oskuld.. ungefär så tolkar jag detta <_< Aldrig hört förr, men det var en bra slutsats! Instämmer! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
popp Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Att kriga för fred är som att ha sex för att bli oskuld.. ungefär så tolkar jag detta <_< varför! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 (popp @ 15/05-2004 13:16:01) Att kriga för fred är som att ha sex för att bli oskuld.. ungefär så tolkar jag detta <_< varför! vad menar du med "varför!" popp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Jag vet inte vad jag ska tycka, en del av mig säger: j*vla IRAKIER!! Och en annan: j*vla AMERIKANER!! Min kusin är född i Irak! Han e snäll! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Det hoppas jag verkligen! Och jag hoppas verkligen inte att ni andra tror att ALLA Irakier är sådana.. De flesta (kanske 78%) är snälla.. De har inte gjort någonting.. Till skilnad från Amerikanerna, Tortyrbitchen, Latbusken osv.. Men nu ska vi inte spåra ur totalt.. Jag håller med om att det vad hemskt gjort, men tro mig, alla är inte sådana.. Vadå, till skillnad från amerikanerna? Menar du att vi ska skylla på ALLA amerikaner för det som hänt i Irak? Att dra alla amerikaner över en kam är lika dumt som att dra alla irakier över en kam... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 När han skrev "till skillnad från..." menade han nog de som torterar. eller hur Knuckles? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Att kriga för fred är som att ha sex för att bli oskuld.. ungefär så tolkar jag detta <_< Whät ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Tortyr är hemskt! Men man kan inte skära halsen av en civil amerikan för det! Ett fel löser INTE ett annat fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gissa92 Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Det skulle jag aldrig vara... Jo knaske... Men nog inte, du är ju en av de schysstaste på Fuska.se ;) Det håller jag med om. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 (PePsodenT @ 16/05-2004 11:33:53) Att kriga för fred är som att ha sex för att bli oskuld.. ungefär så tolkar jag detta <_< Whät ? förstår du inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 Det är hemskt att man ska kriga fast det har ju vart med sen jordens begynnelse te x RAMSES II attack i egypten, slaget vid waterloo med NAPOLEON,1världskriget med JOSEF STALÌN 2Världskriget med ADOLF HITLÈR mm. Jag säger bara att krig e skit . slut. Och den där filmen alla pratar om när han blir av med huvet e as äcklig tänkte lägga ut den men lät bli den e trots allt välldigt vidrig och den kan sätta sej i hjärnan också och d skulle inte va roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 om ni vill kan jag lägga in en jätte hemsk bild från tortyren på 8 människor bara om ni vill för den är jätte vidrig och hemsk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.