Kanji Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 Förlåt, jag menade inget illa... Men det är så jag känner nu, även om det bara var Saddam(Och kanske några andra) så är det så jag känner... Fast jag tror att jag tippar mer åt "j*vla AMERIKANER" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 (redigerat) Ni bodde väl inte i Irak under kriget?(Som halvt pågår) Då har jag inget imot dig eller din släkt, och om typ din pappa blev tvingad till att bli soldat skulle jag inte tycka illa mot dem... Det är bara det att Båda sidorna har gjort såna *Hemska* saker mot varandra... Ps. Det finns mycket knäppisar i alla länder Ds. Redigerat 14 Maj 2004 av Kanji Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 Jag är emot Saddams anhängare och Bush's... Dom är ungefär lika.. Vad ska man säga... "råa" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 Det skulle jag aldrig vara... Jo knaske... Men nog inte, du är ju en av de schysstaste på Fuska.se ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 Det hoppas jag verkligen! Och jag hoppas verkligen inte att ni andra tror att ALLA Irakier är sådana.. De flesta (kanske 78%) är snälla.. De har inte gjort någonting.. Till skilnad från Amerikanerna, Tortyrbitchen, Latbusken osv.. Men nu ska vi inte spåra ur totalt.. Jag håller med om att det vad hemskt gjort, men tro mig, alla är inte sådana.. NEJ DÅ!!!!det är klart att vi vet att alla irakier inte är dåliga man kan inte bara skälla på tex: svenskar,iraker,amerikaner,jugoslaver osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
roxyIII Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 alla i klassen retar mig för att jag är fjärdedels jude och mamma halvjude har hon sagt. Dom retar mig och säger att judarna dödade jesus ;((( e det så? *kan inte mycke* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 Just nu är jag faktiskt rätt loj på allt som händer i Irak, jag orkar faktiskt inte bryr mej om det, ni få rinte ta illa upp men jag bryr mej inte. Eller jo, visst, man tycker ju synd om alla och så, men alltså, kom igen! Skär av huet är lite överdrivet kanske.. En hälsning till Irak från PePsodenT i egen hög person.. "Skärp er!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 Om jag själv får dela det jag tycker så tycker jag såhär: Varför ska vi kriga,mörda,råna med mera vi bor inte på vår jord för att vi ska ha krig och allt vi är här för att ha kul leva tillsammans göra skojiga saker tillsammans dela med oss sälja sånt som man har gjort för hand så varför kan det inte bara sluta och leva ett Rigtigt Vanligt liv för vad tycker ni ? Är vi här för att kriga ? Nej vi är här för att leva ha kul inget annat så ut med krig in med allt det skojiga ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 http://www.apelsin.nu/classics/?url=diplomacy U.S.A. är S*itar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 http://www.apelsin.nu/classics/?url=diplomacy U.S.A. är S*itar! Hehe, den vart kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Att kriga för fred är som att ha sex för att bli oskuld.. ungefär så tolkar jag detta <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 http://www.apelsin.nu/classics/?url=diplomacy U.S.A. är S*itar! sfilmen skulle vart bättre om det hade blivit fred....hatar verkligen krig :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.