KeeperofMee Skrivet 19 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2010 KeeperofMee Det finns spel också ge feedback Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 19 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2010 Man kodar inte med frontpage. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KeeperofMee Skrivet 20 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 jo om man vill Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 Har du gjort det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 Enligt mig är sidan för grön. Och varför blandar du engelska och svenska på sidan? Och länkar funkar inte. Försök göra snyggare meny med css också. Det skulle vara ett stort plus. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KeeperofMee Skrivet 21 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Har du gjort det? Ja...Med HTML Enligt mig är sidan för grön. Och varför blandar du engelska och svenska på sidan? Och länkar funkar inte.Försök göra snyggare meny med css också. Det skulle vara ett stort plus. Kan bara HTML Grunderna för tillfälligt när jag kan mer kommer sidan renoveras Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesus Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 Använd inte frontpage och lägg in lite bilder etc. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 23 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2010 En tråd räcker, skapa inte flera trådar om samma sak är du snäll :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg