evaken Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 Hoppas du stänger av mig för detta Skulle vara typiskt dig Stor i orden liten på jorden Fortsätt du och klanka på dem som fortfarande är dumma nog att fortsätta gå in här och be om hjälp Finns bättre ställen Har väl aldrig varit med om maken Är väl därför ni bara har ca 7 sidor med max 10 olika signaturer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 Hoppas du stänger av mig för detta Skulle vara typiskt dig Stor i orden liten på jorden Fortsätt du och klanka på dem som fortfarande är dumma nog att fortsätta gå in här och be om hjälp Finns bättre ställen Har väl aldrig varit med om maken Är väl därför ni bara har ca 7 sidor med max 10 olika signaturer han gör ju bara sitt jobb! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evaken Skrivet 12 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 Är det ett jobb att hellre stjälpa än att hjälpa Var det värsta jag hört Då är det fel man på det jobbet Måste ju finnas många andra som kan sköta det bättre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 Är det ett jobb att hellre stjälpa än att hjälpa Var det värsta jag hört Då är det fel man på det jobbet Måste ju finnas många andra som kan sköta det bättre du kanske borde läsa reglerna! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 Är det ett jobb att hellre stjälpa än att hjälpa Var det värsta jag hört Då är det fel man på det jobbet Måste ju finnas många andra som kan sköta det bättre Nej, det är inte fel man!! :angry: Dannie är bra!!! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst zego Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 dannie är den bästa modsen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 Förlåt att jag säjer detta, men.... evaken, jag tycker inte du ska vara medlem här, det här är en ungdoms sida! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 Nja en ungdoms sida tror jag inte men det är nog mest bara unge personer med i sidan! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 dannie är den bästa modsen! håller med dig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 Är det ett jobb att hellre stjälpa än att hjälpa Var det värsta jag hört Då är det fel man på det jobbet Måste ju finnas många andra som kan sköta det bättre Jag undrar om du skulle kuna göra det bättre. Vad har Dannie gjort som är så fruktansvärt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 Det är du, Evaken som är sämst just nu och dummast mot Dannie! Han är ju snäll och jobbar här på fuska.se och du håller på att tycka massor av dumma saker om honom och tänk om vi gjorde så mot dig och du var Dannie! Skulle det vara kul? Jag undrar bara hur stackars Dannie känner sig nu! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 han kommer defenetivt ge dig en varning... hur många år är han? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg