Gäst CrazyCake Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 95alexander95: Skicka 1000 fm så ska vi diskutera om hur cool du är =D Friday: Du är med på listan, av någon anledning så har du inte accpeterat på msn dock. Skicka iaf vapen och power i PM. Garone: Samma med dig, skicka vapen och power i PM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 Tycker det är en ganska kass lista, du har ju inga riktiga veteraner med på den ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 (redigerat) Right.... Du glömde Dezen, Guggo, Simple och mig på listan :') Redigerat 20 Juli 2010 av PouyaShirin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 Tycker det är en ganska kass lista, du har ju inga riktiga veteraner med på den ^_^Jag hade faktiskt tänkt att ta med dig, guggo och simple också.Men listan är redan för lång. Men visst, vill du vara med så fåru det =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 Tycker det är en ganska kass lista, du har ju inga riktiga veteraner med på den ^_^Jag hade faktiskt tänkt att ta med dig, guggo och simple också.Men listan är redan för lång. Men visst, vill du vara med så fåru det =) Huh? Jag då :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firehouse Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 Detta låter ganska trevligt. Får man vara med ? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 Tycker det är en ganska kass lista, du har ju inga riktiga veteraner med på den ^_^ Jag hade faktiskt tänkt att ta med dig, guggo och simple också. Men listan är redan för lång. Men visst, vill du vara med så fåru det =) Huh? Jag då :/ Du är förfan ingen veteran och du är definitivt inte cool. Tbh tänkte jag mer på t.ex boffaroffe etc ^^ Men kör på, du kan själv få bestämma mina powers ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 Sjukt cool idé, lycka till med spelet ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 Förresten Admin skulle passa bra :) Han skulle vara bossen som man mötte i slutet och han använde Kick & Ban :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 ^ Bra förslag :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 Tycker det är en ganska kass lista, du har ju inga riktiga veteraner med på den ^_^ Jag hade faktiskt tänkt att ta med dig, guggo och simple också. Men listan är redan för lång. Men visst, vill du vara med så fåru det =) Huh? Jag då :/ Meh nej! Dezen: Skulle mer än gärna tatt mer Boffaroffe, men som sagt så är listan allt för lång. Du får komma på vapen och power själv =) Du kan ta i princip vad som helt, sålänge det inte är upptaget. Om admin ska vara med eller inte är en hemlighet =) Firehouse: Tyvärr så har du inte vart medlem tillräckligt länge :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 (redigerat) Huh? Men jag har varit sedan 2007 Längre än dig :angry: Redigerat 20 Juli 2010 av PouyaShirin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.