Kevve Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 Tycker det är en ganska kass lista, du har ju inga riktiga veteraner med på den ^_^ Jag hade faktiskt tänkt att ta med dig, guggo och simple också. Men listan är redan för lång. Men visst, vill du vara med så fåru det =) Huh? Jag då :/ Du är förfan ingen veteran och du är definitivt inte cool. Tbh tänkte jag mer på t.ex boffaroffe etc ^^ Men kör på, du kan själv få bestämma mina powers ;P :o watwat Iallafall, PouyaShirin om han har sagt att du inte får vara med så är det ju ingen idé att whina över det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 (redigerat) :o watwat Iallafall, PouyaShirin om han har sagt att du inte får vara med så är det ju ingen idé att whina över det. Nejnej, tänkte inte whina. Tänkte visa min coolhet :rolleyes: Redigerat 20 Juli 2010 av PouyaShirin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 Critical: http://www.fuska.se/forum/index.php?showuser=4191 Aja, då vill jag ha vapnet storkäft och superkraften mega-yawn :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 PouyaShirin: Du hade inte vart medlem längre än mig, så tyst nu. Dezen: Got it! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firehouse Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 Jag förstår... Hihi jag måste ju lära mig allt annat på sidan så :P <3 puss Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 PouyaShirin: Du hade inte vart medlem längre än mig, så tyst nu. Dezen: Got it! Du blev medlem 2009 -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 PouyaShirin: Du hade inte vart medlem längre än mig, så tyst nu. Dezen: Got it! Du blev medlem 2009 -.- Tänk efter lite unge.Lämna nu tråden, vill du fortsätta tjata så ta det i PM tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LorT Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 vaa??? Han har varit medlemm sen 2007 du sedan 2009???? Han har varit medlemm på fuska.se längre än dej.... Ont: admin borde vara med :D det blir nice.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 vaa??? Han har varit medlemm sen 2007 du sedan 2009???? Han har varit medlemm på fuska.se längre än dej.... Ont: admin borde vara med :D det blir nice.... Har du inget vettigt att säga så kan du dra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 Ska ni hålla på och bråka om vilka som ska vara med baserat på hur länge de har varit medlem så borde fan jag vara med :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 (redigerat) Ska ni hålla på och bråka om vilka som ska vara med baserat på hur länge de har varit medlem så borde fan jag vara med :visslar: Du blev ju medlem igår :angry: Redigerat 20 Juli 2010 av PouyaShirin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 "PouyaShirin P12" säger ju det mesta. * ZnK (Inte fått godkännande än) Det har du nu, plocka några schyssta attacker ;) Haha! EDIT: DOM 3 FÖRSTA ÄR FRÅN KG, WOHO! Låt den 12åriga ank vännen vara :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.