Gäst CrazyCake Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Vapen: Pussar Special Power: Extrem Pervershet Got it! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 När blir spelet klart? Ungefär? Vet du inte? Är spelet för alla? Hur kommer spelet vara? Mitt förslag med Admin, om han ska vara med, varför inte ta med mods som hans livvakter ? :) Varför inte levla efter varje vinst? Det var mina frågor. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 När blir spelet klart? Ungefär? Vet du inte? Är spelet för alla? Hur kommer spelet vara? Mitt förslag med Admin, om han ska vara med, varför inte ta med mods som hans livvakter ? :) Varför inte levla efter varje vinst? Det var mina frågor. :) 1. Ingen aning. 2. Alla får spela det ja. 3. 1vs1, du kör mot en random utvald användare som spelas av en bot. 4. Nej 5. Hemligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 (redigerat) Najs, hoppas det blir bra :) Iallafall är inte det svårt att göra attacker som Extrem pervershet >.> Det låter lite överdrivet ._. Redigerat 21 Juli 2010 av PouyaShirin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LorT Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 jAG TYCKER du har glömt några veteraner det fattas vet inte vilka men det fattas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Najs, hoppas det blir bra :) Iallafall är inte det svårt att göra attacker som Extrem pervershet >.> Det låter lite överdrivet ._. Jag gör vad folket vill ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 jAG TYCKER du har glömt några veteraner det fattas vet inte vilka men det fattas...Sluta spamma.. du kan inte bara komma och säga saker som andra sagt när du inte ens vet vad det är du säger.. Jag har bara en fråga då.. :P haar du tänkt att rita alla vapen och special attacker i pixlar? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 jAG TYCKER du har glömt några veteraner det fattas vet inte vilka men det fattas...Sluta spamma.. du kan inte bara komma och säga saker som andra sagt när du inte ens vet vad det är du säger.. Jag har bara en fråga då.. :P haar du tänkt att rita alla vapen och special attacker i pixlar? :o Ja, det gör jag.Grafiken kommer absolut inte vara fin, det är spelkänslan som är grejen :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Jag skulle kanske kunna hjälpa till med grafiken :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Jag skulle kanske kunna hjälpa till med grafiken :3Sure :)Skicka din msn över pm :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Jag skulle kanske kunna hjälpa till med grafiken :3Sure :) Skicka din msn över pm :) Kör du advanced mode Crazy? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Jag skulle kanske kunna hjälpa till med grafiken :3 Sure :) Skicka din msn över pm :) Kör du advanced mode Crazy? Jag kör Advanced mode, och använder kodläget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.