Thunder Dragon Skrivet 14 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 justde... visste ni att nintendos minneskort inte är X antal megabyte... utan X antal megaBIT Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Dragon Skrivet 14 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 när jag bläddrade runt på www.cerebii.net... hitta jag Detta pikachu DS.... kan de vara nåt till den nya GBA: DS? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 va ska grafiken bara va som N64, då kommer ju PSP slå den lätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Dragon Skrivet 14 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 hittad även Detta det är en beskrivning på gba: ds specifikationer. och ja.... jag postar för att jag vägrar låta denna tråd dö! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 (Bumble @ 12/05-2004 13:59:29) Samma info som ovan, fast på svenska Klicka här Kolla: Nytt format Spelen till Nintendo DS är lagrade på kompakta kort som rymmer mer än 1 gigabit information. Stod där, 1 gb! Ungefär en tiondel av den datorn jag har nu, men ungefär en 10-miljoner ggr så liten... Coolt! släpps i början av 2005 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 va ska grafiken bara va som N64, då kommer ju PSP slå den lätt om du ser noga så är den bättre än nintendo 64 grafiken + den har som en bärbar MSN fast den har ju mikrofon också :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Dragon Skrivet 15 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 (SuperSonic @ 14/05-2004 19:22:06) (Bumble @ 12/05-2004 13:59:29) Samma info som ovan, fast på svenska Klicka här Kolla: Nytt format Spelen till Nintendo DS är lagrade på kompakta kort som rymmer mer än 1 gigabit information. Stod där, 1 gb! Ungefär en tiondel av den datorn jag har nu, men ungefär en 10-miljoner ggr så liten... Coolt! släpps i början av 2005 va???Bara förns i början av 2005?? Shame on Nintendo! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst zego Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 jag tycker den ser plastig ut! heldre en psp! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Dragon Skrivet 15 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 jag tycker den ser plastig ut! heldre en psp! har psp bluetooth?har psp 2 skärmar? har psp en skärm som är touchscreen? är psp hopvikbar så skärmen skyddas från repor? neh.. trodde väl inte de... :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Dragon Skrivet 15 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 (redigerat) oooh... det är nästan magiskt vad man hittar när man letar ordentligt :o Software Demo på DS (stor skärm - 4,4 MB) Software Demo på DS (liten skärm - 1,1 mb) ________________________________________ Hårdvaru Demo på DS (stor skärm - 8,4 MB) Hårdvaru Demo på DS (liten skärm - 1,6 MB) !OBS! Hårdvaru demon är inge speciellt, dom visar bara hur DS ser ut på utsidan, avstängd. Men jag rekkommenderar däremot Software Demon, den är jättebra! :lol: !OBS! Redigerat 15 Maj 2004 av Thunder Dragon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 om man kollar noga på bilderna av Mario 64(jag vet inte hur man skriver ett kors!)4 så ser man att grafiken påminner lite om Mario Party 4 (asså va jag tycker) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Dragon Skrivet 15 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 hmm.... de kan den inte se ut som.... för den ska ju ha lika bra grafik-kapacitet som Nintendo 64.... lite tråkigt bara att man har ett styrkors istället för styrspak.... hade varit musigare... och på den där wario ware inc: DS, där man ska klia warios rygg... sliter inte de NÅGOT på skärmen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg