Hoppa till innehåll

Gameboy Advance Ds

Rekommendera inlägg

• Svar 56
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

lol, jag och en kompis ska köpa det på jul-lovet (Då det kommer ut) och ta med till skolan första dagen, och visa för en kille som har gba sp, men inte får ta med sig för att hans mamma är orolig att han ska tappa bort den... :lol:

Hoppas Super Smash Bros DS kommer att komma ut!

Och då ska det vara ungefär som i SSB (ej Meele)! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag ska lugnt köpa ds!... Den kommer att bli bättre än psp... Tro mig... Jag kommer att köpa ds för att jag vill ha ett bärbart tv-spel... Inte för att jag ska lyssna musik på den.... Ifall jag ska lyssna på musik så tar jag med mig en freestyle... Inte en psp...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

de e väl inte så konstigt att den kommer vara billigare, man kommer ju inte kunna titta på film eller lyssna på musik.

Link64, då får du väl packa extra om du ska ha din DS, freestyle och portabla dvd, allt blir ju inbyggt för oss Sony gillare.

Ludde, Sony har också lång erfarenhet av teknik industrin, speciellt digitalt. tror inte det kommer bli några problem på den portabla fronten

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som vanligt konstrerar sig sony på massa bi grejer till sina maskiner.... som film osv.. Men nintendo konstrerar sig bara på spelen som kommer att göra spel glädjen mkt bättre.. Iaf så verkar det komma roligare titlar till DS iaf....

Jag tror att båda maskiner kommer konkurrera ut jämt... Men PSP är ganska mkt kraftigare. Men DS äger ändå ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

DS och psp konkurerar inte för att ds e en helt annan konsol!,psp e mer ett gameboy och DS e en ny bärbar konsol inte en uppföljare till gameboy adv!!!

Hm o ni tror att psps dvd kommer va bra?frästen kan man ju inte ha vanliga dvd skivor i den!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

DS och psp konkurerar inte för att ds e en helt annan konsol!,psp e mer ett gameboy och DS e en ny bärbar konsol inte en uppföljare till gameboy adv!!!

Hm o ni tror att psps dvd kommer va bra?frästen kan man ju inte ha vanliga dvd skivor i den!

såklart man inte använder dvd, filmerna kommer ligga på en UMD (Universal Media Disc) precis som spelen. man kommer ju kkunna se filmerna i widescreen och jag tror upplösningen kommer vara riktigt bra
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...