pollenallergi Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 Men... kommer alla stor filmer komma till UMD skivor då? :rolleyes: Och film lämpar sig, nog vad du än säger, bäst på tv ;).. Och inte på ngn liten maskin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 nej, fast kan du se på tv eller film (om du inte har en portabel dvd förstås) i bilen/båten/flygplanet. visst dom visar filmer när man flyger, men man får ju inte bestämma själv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 Jag skall köpa det om det inte blir allt för dyrt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst zego Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 Jag kommer köpa psp för jag tycker sony har bra kvalite! :lol: men nintendo har inte bra kvalite! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 psp e snygg iaf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 Jag kommer köpa psp för jag tycker sony har bra kvalite! :lol: men nintendo har inte bra kvalite! Nintendo ÄR KVALITÈ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 Nintendo, Microsoft, Sony, Apple, allt är bra kvalité Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 nintendo skulle nog inte ha kommit så här långt med dålig kvalite! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 (redigerat) Vad jag skulle önskat mig lätt!! det är att alla företag! skulle bestämma sig för att göra 1 enda konsoll! den ultimata konsollen!!!!! Iallfall! jag tror att de som kommer köpa PSP också har tanken att man kan se filmer och lyssna på musik och att vissa till och med inte köper PSP för spelen utan bara för musiken och filmerna! DS satsar mer på nya egenskaper medans PSP satsar mer på grafiken och att den ska vara starkare! PSP kommer inte att kunna repas eftersom den kommer att kunna växla skal! Men jag tror inte NINTENDO kommer att låta dem putta ner dem från konsoll listan som förra gången!! (jag kan bara säga, vi får se.............) Redigerat 12 Juni 2004 av Manga Master Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg