Hayna Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Titeln säger allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 http://www.fuska.se/forum/Soeker_Avancerad...er-t128846.html :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 (redigerat) Lite mera detaljer? Nvm, läste WASD inlägg (Länken). Redigerat 21 Juli 2010 av PouyaShirin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Lite mera detaljer?Behövs väl inte fler detaljer, jag förstod direkt i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Lite mera detaljer?Behövs väl inte fler detaljer, jag förstod direkt i alla fall. Ja men först när jag läste ämnet så tänkte jag: " Vadå ladda ned alla youtube klipp från en kanal?" Men när jag gick in på din länk o läste ämnet där så fattade jag :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hayna Skrivet 21 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Men har faktist den nya verisionen av det och med den verisionen kan man inte göra det. Vill få tag på den gamla verisionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Bra att du sa det, jag hade tänkt att ladda ner nya versionen eftersom denna inte kommer upp när man högerklickar i firefox efter en uppdatering av firefox. Ogillar verkligen när nya versioner av program släpps som bara försämrar, speciellt när man inte kan få tag i de äldre versionerna som när något i AppStore uppdateras. Här är den gamla versionen som jag använder: http://dl.dropbox.com/u/7999872/YouTubeDownload.exe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Kommer inte alla klipp i samma fil ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Nej, om en kanal har 100 filmer så väljer du en valfri mapp där alla 100 filmer hamnar separat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Ahh, mäktigt. [: Men med DvDVideoSoft, kan man få ner videos med samma konverterare ? Eller finns det fler än Mp3 konverteraren ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hayna Skrivet 22 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 Bra att du sa det, jag hade tänkt att ladda ner nya versionen eftersom denna inte kommer upp när man högerklickar i firefox efter en uppdatering av firefox. Ogillar verkligen när nya versioner av program släpps som bara försämrar, speciellt när man inte kan få tag i de äldre versionerna som när något i AppStore uppdateras. Här är den gamla versionen som jag använder: http://dl.dropbox.com/u/7999872/YouTubeDownload.exe Tack! När jag har klistrat in och börjat download så blir det rött på texterna. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesus Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 Bra att du sa det, jag hade tänkt att ladda ner nya versionen eftersom denna inte kommer upp när man högerklickar i firefox efter en uppdatering av firefox. Ogillar verkligen när nya versioner av program släpps som bara försämrar, speciellt när man inte kan få tag i de äldre versionerna som när något i AppStore uppdateras. Här är den gamla versionen som jag använder: http://dl.dropbox.com/u/7999872/YouTubeDownload.exe Tack! När jag har klistrat in och börjat download så blir det rött på texterna. :( Har samma problem, snälla hjälp :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.