Kevve Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 (redigerat) Med lite basic kunskaper i html och css försökte jag mig på att göra en hemsida i morse. Jag blev nyss klar med den och den ska föreställa en portfolio som jag ska använda. http://portfolio.warplay.net/ Det var min första 'riktiga' sida som jag inte har gjort med en cms eller gratis template. Har inte riktigt fått kläm på menyn än, men det kommer väl så småningom. [EDIT] La in portfolio sidan och ett kontakt script. Ge gärna feedback! Redigerat 22 Juli 2010 av Critical Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Snygg sida! Fast headern kan nog utvecklas mer och flytta ned (centrera) texten i menyn. Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Väldigt snygg och "skön" design enligt mig. Jag gillar att du inte använder särskillt skarpa färger, det blir skönare för ögonen. Men en sak som jag inte tyckte var så snygg var menyn. Ändra färg på länkarna och placera dem mer i mitten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 21 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Uppdaterade sidan lite. Men jag vet fortfarande inte vad jag ska göra med menyn. Det ser så pixligt ut när det blir så stort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesus Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 Ganska snyggt, skippa u i menyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 22 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 (redigerat) Noteras! Mer feedback! Och gärna lite feedback på min kod också, så jag vet vad jag kan göra bättre nästa gång. [Edit] Skulle också kunna designa eller koda designer till andra för att lära mig lite mer, så om någon är intresserad behöver ni bara dra iväg ett pm! Redigerat 22 Juli 2010 av Critical Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 23 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2010 @Portfolio: Du kanske kan centrera 'K' ? @Contact: Centrera. Annars tyckte jag att sidan var riktigt snygg och skön för ögonen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.