Gäst CrazyCake Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 (redigerat) Mitt råd är att du ökar din budget med 2000. Annars blir det bara blaha av det hela. jag sa ju runt 6000 men högst 10.000 era noobs Oj, lätt att veta. Skriv istället "max 10000", så blir det lättare för alla. Men men, när du är så jävla otrevlig så tänker jag inte hjälpa dig :) Okej ;) Är jag otrevlig?. Hahah nej?, men men. om du blir så jäkla lätt grinig. Så vet jag inte vad alla ska tro om dig? :rolleyes: :) "jag sa runt 6000 men högst 10.000 era noobs" Varför ska jag slösa min tid på att sätta ihop ett datorpaket till någon otrevlig p12a? Redigerat 25 Juli 2010 av CrazyCake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 Mitt råd är att du ökar din budget med 2000. Annars blir det bara blaha av det hela. jag sa ju runt 6000 men högst 10.000 era noobs Oj, lätt att veta. Skriv istället "max 10000", så blir det lättare för alla. Men men, när du är så jävla otrevlig så tänker jag inte hjälpa dig :) Okej ;) Är jag otrevlig?. Hahah nej?, men men. om du blir så jäkla lätt grinig. Så vet jag inte vad alla ska tro om dig? :rolleyes: :) "jag sa runt 6000 men högst 10.000 era noobs" Varför ska jag slösa min tid på att sätta ihop ett datorpaket till någon otrevlig p12a? jag är 13 din noob <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 Mitt råd är att du ökar din budget med 2000. Annars blir det bara blaha av det hela. jag sa ju runt 6000 men högst 10.000 era noobs Oj, lätt att veta. Skriv istället "max 10000", så blir det lättare för alla. Men men, när du är så jävla otrevlig så tänker jag inte hjälpa dig :) Okej ;) Är jag otrevlig?. Hahah nej?, men men. om du blir så jäkla lätt grinig. Så vet jag inte vad alla ska tro om dig? :rolleyes: :) "jag sa runt 6000 men högst 10.000 era noobs" Varför ska jag slösa min tid på att sätta ihop ett datorpaket till någon otrevlig p12a? jag är 13 din noob <_< Bete dig som det då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 (redigerat) Mitt råd är att du ökar din budget med 2000. Annars blir det bara blaha av det hela. jag sa ju runt 6000 men högst 10.000 era noobs Oj, lätt att veta. Skriv istället "max 10000", så blir det lättare för alla. Men men, när du är så jävla otrevlig så tänker jag inte hjälpa dig :) Okej ;) Är jag otrevlig?. Hahah nej?, men men. om du blir så jäkla lätt grinig. Så vet jag inte vad alla ska tro om dig? :rolleyes: :) "jag sa runt 6000 men högst 10.000 era noobs" Varför ska jag slösa min tid på att sätta ihop ett datorpaket till någon otrevlig p12a? jag är 13 din noob Bete dig som det då. jag gör ju det?. så du menar om, jag säger noob. Så är jag 12 år?. Så är det inte förstår du :) BtW. Håll dig till ämnet din tönt Redigerat 25 Juli 2010 av Dreamhacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filosofen Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 (redigerat) Aggressionsproblem. Filosofi kan hjälpa dig mot detta. Ta dig tid att sätta dig i ett svalt, behagligt och lugnt rum och låt dina tankar flöda fritt. Tänk på livets frågor, tänk på den natur som Moder Jord har kommit med. Moder Jord, jord som inom den kinesiska filosofin är ett av de fem elementen. Tänk. Sweclockers.com. Redigerat 25 Juli 2010 av Filosofen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 Håll er till ämnet. Plocka ihop en dator eller skriv inget alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 Behöver en spel dator imorgon!!!!. FAN!!, Får la fråga på fragbite då :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 Behöver en spel dator imorgon!!!!. FAN!!, Får la fråga på fragbite då :(Fråga aldrig fragbite lol.80% är troll där. Dem kommer ge dig skit hehe :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 Behöver en spel dator imorgon!!!!. FAN!!, Får la fråga på fragbite då :(Fråga aldrig fragbite lol.80% är troll där. Dem kommer ge dig skit hehe :) Okej får väll fortsätta här då :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filosofen Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 Sweclockers.com. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 Behöver en spel dator imorgon!!!!. FAN!!, Får la fråga på fragbite då :( Fråga aldrig fragbite lol. 80% är troll där. Dem kommer ge dig skit hehe :) Okej får väll fortsätta här då :) Som filosofen sa, Sweclockers eller fuska.se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 Här har du. http://data.fuskbugg.se/skalman01/-Dator460medOS.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.