Touchmagic Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 Vad tycker ni om Blacklight: Tango Down? Själv tycker jag att det är grymt roligt och att det inte finns någon minimap utan att man har HRV istället är en grym funktion, det är i princip ett tillåtet wallhack, fast som tur är så kan man inte skjuta samtidigt som man använder det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 Bästa FPSet som någonsin skapats. Jag vågar dock inte spela mer när jag inte spelade en dag när jag var rankad 300, så nu är den skitlåg. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 Spelar hellre BC2 men billiga alternativ är alltid bra att ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 Sett lite gameplay videos, men inte spelat. Ser riktigt grymt ut, laddar ner nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 Har endast sett GT-recensionen. Verkade lite obalanserat, men så är det väl i början, innan patcher. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 26 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2010 Har endast sett GT-recensionen. Verkade lite obalanserat, men så är det väl i början, innan patcher. enda obalanserade är nog team deathmatch, eftersom det bara finns en spawn för varje lag, så man kan bli spawntrappad rejält Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.