Poesi Skrivet 26 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2010 Pokémon Yellow. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 26 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2010 GTA och Battlefield serierna samt MW och MW2 Singleplayer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 26 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2010 Mirrors edge Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nash Skrivet 26 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2010 GTA: San Andreas Finns ju så jädrans massa skoj man kan göra där (Har inte IV, annars hade det nog varit det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 26 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2010 Gjorde en lista över favoritspel för ett annat forum. Grim Fandango Age of Empires Ceasar III Diablo II Sonic the hedgehog (Sega megadrive) Command and Conquer II Red Alert Battlefield 1942 Splinter Cell Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 26 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2010 GTA IV har det dock inte men har spelat det hos en kompis men av dom spelen jag äger så är det nog The Sims 3, MW2 och Red Dead Redemption Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 26 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2010 Just Cause 2 när jag orkar packa upp .rararna och installera det igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 26 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2010 Just Cause 2 när jag orkar packa upp .rararna och installera det igen... Det är kul, fast mitt har slutat att fungera... Ska också ta mig tid o packa upp! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 26 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2010 Fable. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 27 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2010 ^awsum game! GTA San Andreas SA:MP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 27 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2010 Sonic the hedgehog (Sega megadrive) Gryyyymt! :cool: Några av mina favoriter. Snatcher Final Fight CD Streets Of Rage 2 Gunstar Heroes Resident Evil (Playstation/Saturn) Det är väl de främsta favoritspelen man kan komma på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 27 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2010 Sonic the hedgehog (Sega megadrive) Gryyyymt! :cool: Några av mina favoriter. Snatcher Final Fight CD Streets Of Rage 2 Gunstar Heroes Resident Evil (Playstation/Saturn) Det är väl de främsta favoritspelen man kan komma på. OH YEAH Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.