Easton Skrivet 26 Juli 2010 Rapport Skrivet 26 Juli 2010 Tjosan. Är fruktansvärt sugen på att se lite dino-action! ( det där lät fel, lol) Vill ha nånting liknande som Jurassic Park, har sett alla 3 av dom. Citera
swagzter Skrivet 27 Juli 2010 Rapport Skrivet 27 Juli 2010 Här har du ett par! http://www.jurassicparkterror.com/othermovies.shtml Citera
Batteryz Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Skrivet 23 Augusti 2010 Tjosan. Är fruktansvärt sugen på att se lite dino-action! ( det där lät fel, lol) Vill ha nånting liknande som Jurassic Park, har sett alla 3 av dom LOLOL: -.- Citera
LOLOL Skrivet 28 Augusti 2010 Rapport Skrivet 28 Augusti 2010 Tjosan. Är fruktansvärt sugen på att se lite dino-action! ( det där lät fel, lol) Vill ha nånting liknande som Jurassic Park, har sett alla 3 av dom LOLOL: -.- Jag vet, jag bara sa jurassic park, inte för att tipsa om det! Jag menade att jag tycker den är bäst :rolleyes: <_< Citera
Northwest Skrivet 3 September 2010 Rapport Skrivet 3 September 2010 Godzilla? Om muterade leguaner går bra? Citera
RUUMPA Skrivet 3 September 2010 Rapport Skrivet 3 September 2010 Godzilla? Om muterade leguaner går bra? +1 :D Citera
swagzter Skrivet 3 September 2010 Rapport Skrivet 3 September 2010 Jag hoppas att du förstod att Jurassic Park-länken jag skickade till dig inte har med Jurassic Park att göra. Citera
Sinclair Skrivet 3 September 2010 Rapport Skrivet 3 September 2010 King Kong-versionen från 2005? Citera
Proccito Skrivet 4 September 2010 Rapport Skrivet 4 September 2010 Tjosan. Är fruktansvärt sugen på att se lite dino-action! ( det där lät fel, lol) Vill ha nånting liknande som Jurassic Park, har sett alla 3 av dom LOLOL: -.- Jag vet, jag bara sa jurassic park, inte för att tipsa om det! Jag menade att jag tycker den är bäst :rolleyes: <_< men han ville ju ha tips, inte åsikter <_< Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.