Killingspree Skrivet 30 Juli 2010 Rapport Skrivet 30 Juli 2010 Hejsan tänkte bara tipsa om det här spelet som gjordes blizzcon 2009 medans dom stog i kö för att köpa biljett till blizzcon http://eu.blizzard.com/blizzcon/extra/failoc.xml Man får välja en klass och ska döda så många murlocs/utklädda människor så möjligt och gå up i lvl Citera
Killingspree Skrivet 1 Augusti 2010 Författare Rapport Skrivet 1 Augusti 2010 (redigerat) Hittade en boss på lvl 100 :o Lolipopz.bmp Redigerat 1 Augusti 2010 av Killingspree Citera
PussyCat Skrivet 1 Augusti 2010 Rapport Skrivet 1 Augusti 2010 Man orkar inte spela så länge.. Citera
Killingspree Skrivet 1 Augusti 2010 Författare Rapport Skrivet 1 Augusti 2010 Man orkar inte spela så länge.. Jag orkade :o Har otroligt tråkigt Citera
PussyCat Skrivet 1 Augusti 2010 Rapport Skrivet 1 Augusti 2010 Man orkar inte spela så länge.. Jag orkade :o Har otroligt tråkigt Är nog det som bidrar.. Citera
WASD Skrivet 1 Augusti 2010 Rapport Skrivet 1 Augusti 2010 Har otroligt tråkigt Är nog det som bidrar.. Haha :D Jag minns det spelet, spelade väl en kvart eller så när det kom ut. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.