Killingspree Skrivet 30 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2010 Hejsan tänkte bara tipsa om det här spelet som gjordes blizzcon 2009 medans dom stog i kö för att köpa biljett till blizzcon http://eu.blizzard.com/blizzcon/extra/failoc.xml Man får välja en klass och ska döda så många murlocs/utklädda människor så möjligt och gå up i lvl Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 30 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2010 Ganska trist.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 1 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2010 (redigerat) Hittade en boss på lvl 100 :o Lolipopz.bmp Redigerat 1 Augusti 2010 av Killingspree Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 1 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2010 Man orkar inte spela så länge.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 1 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2010 Man orkar inte spela så länge.. Jag orkade :o Har otroligt tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 1 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2010 Man orkar inte spela så länge.. Jag orkade :o Har otroligt tråkigt Är nog det som bidrar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2010 Har otroligt tråkigt Är nog det som bidrar.. Haha :D Jag minns det spelet, spelade väl en kvart eller så när det kom ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 1 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2010 det är bra tidsfördriv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.