kattus Skrivet 31 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2010 Jag skulle önska mig oändligt mycket pengar. Money = Happiness Själv så skulle jag önska att jag vore katt och hade en sjukt snygg tjej som ägare Varför inte bara önska dig en sjukt snygg tjej som älskade dig? Ska du hosta upp hårbollar och få loppar samt pissa i kattlådan, bara för att ligga i hennes knä och se söt ut? Idiot.. Eller vill du kunna slicka dig själv? Nej... men vafan tänk posetivt... tänk på allt annat en katt får möjlighet att göra utan att en enda människa bryr sig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 31 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2010 Jag skulle önska mig oändligt mycket pengar. Money = Happiness Själv så skulle jag önska att jag vore katt och hade en sjukt snygg tjej som ägare Varför inte bara önska dig en sjukt snygg tjej som älskade dig? Ska du hosta upp hårbollar och få loppar samt pissa i kattlådan, bara för att ligga i hennes knä och se söt ut? Idiot.. Eller vill du kunna slicka dig själv? jag önskar att admin kunde härma facebook och sätta en liten "gilla"- knapp under varje inlägg, för då skulle jag sätta en här :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 31 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2010 Själv så skulle jag önska att jag vore katt och hade en sjukt snygg tjej som ägare Varför inte bara önska dig en sjukt snygg tjej som älskade dig? Ska du hosta upp hårbollar och få loppar samt pissa i kattlådan, bara för att ligga i hennes knä och se söt ut? Idiot.. Eller vill du kunna slicka dig själv? jag önskar att admin kunde härma facebook och sätta en liten "gilla"- knapp under varje inlägg, för då skulle jag sätta en här :P Flera forum som har så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 31 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2010 Själv så skulle jag önska att jag vore katt och hade en sjukt snygg tjej som ägare Varför inte bara önska dig en sjukt snygg tjej som älskade dig? Ska du hosta upp hårbollar och få loppar samt pissa i kattlådan, bara för att ligga i hennes knä och se söt ut? Idiot.. Eller vill du kunna slicka dig själv? jag önskar att admin kunde härma facebook och sätta en liten "gilla"- knapp under varje inlägg, för då skulle jag sätta en här :P Flera forum som har så.. kanske, men det är bara på facebook jag har sett det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 31 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2010 En trevlig underbar snygg tjej. :) eller $35 000 000 i kontanter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 31 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2010 Själv så skulle jag önska att jag vore katt och hade en sjukt snygg tjej som ägare Varför inte bara önska dig en sjukt snygg tjej som älskade dig? Ska du hosta upp hårbollar och få loppar samt pissa i kattlådan, bara för att ligga i hennes knä och se söt ut? Idiot.. Eller vill du kunna slicka dig själv? Nej... men vafan tänk posetivt... tänk på allt annat en katt får möjlighet att göra utan att en enda människa bryr sig! Jaga fåglar och käka möss ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 31 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2010 En jävla massa kontakter och sen skulle jag spendera dom! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 31 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2010 Själv så skulle jag önska att jag vore katt och hade en sjukt snygg tjej som ägare Varför inte bara önska dig en sjukt snygg tjej som älskade dig? Ska du hosta upp hårbollar och få loppar samt pissa i kattlådan, bara för att ligga i hennes knä och se söt ut? Idiot.. Eller vill du kunna slicka dig själv? Nej... men vafan tänk posetivt... tänk på allt annat en katt får möjlighet att göra utan att en enda människa bryr sig! Jaga fåglar och käka möss ? ... nej Ingen fattar tydligen... tänk längre eller skit it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 31 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2010 En jävla massa kontakter och sen skulle jag spendera dom! ;)Kontakter ?! :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 31 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2010 En jävla massa kontakter och sen skulle jag spendera dom! ;) Har en hög med USB-kontakter... Även PS/2 och 2-pin samt 3-pin... Molex finns det gott om också. Kanske vill ha RCA kontakter? Har lite smått o gott här :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 31 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2010 (redigerat) Kontrollera tiden, möjligtvis som i filmen "Click" :] Redigerat 31 Juli 2010 av Ranjo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 31 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2010 att få ett fast jobb så jag slipper oroa mig om framtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.