DiRtY Skrivet 1 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2010 ´hej, undrar om nån vet nån sida där man kan ladda upp videoklipp och sen kunna bädda in dem till sin egen sida utan att andra ska kunna kolla på dem på den ursprungliga sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2010 (redigerat) Det blir nog svårt. Jag skulle kunna tänka mig ett php-script som kollar varifrån man kollar på filmen, och om man kollar på den från sidan du vill så visar den filmen, men om man går in där filmen egentligen ligger så visas den inte. På det sättet känner sidor som z0r.de av om man försöker visa något av deras material på en annan sida: Fast i ditt fall ska filmen endast gå att visa på ett ställe. Det blir bara krångligt. Varför vill du ha något sådant? Redigerat 1 Augusti 2010 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 17 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Har kollat en de nu och hittat följande sida som många använder på sina bloggar. http://www.videofy.me/?country=se Hade tänkt mig ungefär så fast man ska inte kunna kolla på filmen på deras sidan, ingen som vet nån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JespOL Skrivet 18 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2010 Det blir nog svårt. Jag skulle kunna tänka mig ett php-script som kollar varifrån man kollar på filmen, och om man kollar på den från sidan du vill så visar den filmen, men om man går in där filmen egentligen ligger så visas den inte. På det sättet känner sidor som z0r.de av om man försöker visa något av deras material på en annan sida: Fast i ditt fall ska filmen endast gå att visa på ett ställe. Det blir bara krångligt. Varför vill du ha något sådant? Hur kan man bädda in flash eller vad det är? xd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.