Hoppa till innehåll

Apb (all Points Bulletin)


antebajen
 Dela

Rekommendera inlägg

Fel forum!

 

Jo, man måste betala för speltid. 80kr kostar 1 månad unlimited gametime har jag för mig. Sen så kan man även köpa 20 timmar gamtime (20 timmar ingame), som även kostar 80 spänn.

Okej :) Värkade inte så farligt dyrt iaf. Ja vilket forum ska jag skriva i då? Hittade inget bra.. Spelforumen hade ju ingen typ "Övriga spel" Bara typ: Starcraft 2 o andra spel. Kan ju inte komma in i ett Call Of duty forum och skriva detta? Vart ska jag lägga upp detta tkr du? :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fel forum!

 

Jo, man måste betala för speltid. 80kr kostar 1 månad unlimited gametime har jag för mig. Sen så kan man även köpa 20 timmar gamtime (20 timmar ingame), som även kostar 80 spänn.

Okej :) Värkade inte så farligt dyrt iaf. Ja vilket forum ska jag skriva i då? Hittade inget bra.. Spelforumen hade ju ingen typ "Övriga spel" Bara typ: Starcraft 2 o andra spel. Kan ju inte komma in i ett Call Of duty forum och skriva detta? Vart ska jag lägga upp detta tkr du? :D

 

Dator forumet skulle jag tippa på!

 

Men skapa ingen ny tråd, låt en mod flytta.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fel forum!

 

Jo, man måste betala för speltid. 80kr kostar 1 månad unlimited gametime har jag för mig. Sen så kan man även köpa 20 timmar gamtime (20 timmar ingame), som även kostar 80 spänn.

 

Okej :) Värkade inte så farligt dyrt iaf. Ja vilket forum ska jag skriva i då? Hittade inget bra.. Spelforumen hade ju ingen typ "Övriga spel" Bara typ: Starcraft 2 o andra spel. Kan ju inte komma in i ett Call Of duty forum och skriva detta? Vart ska jag lägga upp detta tkr du? :D

 

Dator forumet skulle jag tippa på!

 

Men skapa ingen ny tråd, låt en mod flytta.

 

Aja stod iaf Köp/Sälj.. Jag skulle ju köpa skiten så jag tänkte att jag tog detta xD Stod nåt om PC också :()

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker det är värt det.

Men tänk på att du kan köpa spelet och sen leva på att sälja dina APB Dollars till andra spelare mot RTW Points. Du kan alltså slippa betala för speltid.

 

OffT:

Aja stod iaf Köp/Sälj.. Jag skulle ju köpa skiten så jag tänkte att jag tog detta xD Stod nåt om PC också :( )

Håller med. Speldelen kunde vara bättre uppbyggd. Ett subforum som heter Övriga spel skulle vara bra.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker det är värt det.

Men tänk på att du kan köpa spelet och sen leva på att sälja dina APB Dollars till andra spelare mot RTW Points. Du kan alltså slippa betala för speltid.

 

OffT:

Aja stod iaf Köp/Sälj.. Jag skulle ju köpa skiten så jag tänkte att jag tog detta xD Stod nåt om PC också :( )

Håller med. Speldelen kunde vara bättre uppbyggd. Ett subforum som heter Övriga spel skulle vara bra.

 

Jaså? Menar du dom vanliga APB dollarna man får in efter uppdrag och sånt. Som man köper kläder för o.s.v. Är det populärt att ge sånt till folk och få RTW Points för det eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Aja stod iaf Köp/Sälj.. Jag skulle ju köpa skiten så jag tänkte att jag tog detta xD Stod nåt om PC också :( )

Håller med. Speldelen kunde vara bättre uppbyggd. Ett subforum som heter Övriga spel skulle vara bra.

 

Jaså? Menar du dom vanliga APB dollarna man får in efter uppdrag och sånt. Som man köper kläder för o.s.v. Är det populärt att ge sånt till folk och få RTW Points för det eller?

 

Japp, APB Dollars som man köper saker för. Jag fick mina APB Dollars snabbt sålda. Jag tog ju visserligen inte något hutlöst pris heller som många verkar göra. Jag har för mig att jag sålde 20000 APB Dollars för 90 RTW Points.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Japp, APB Dollars som man köper saker för. Jag fick mina APB Dollars snabbt sålda. Jag tog ju visserligen inte något hutlöst pris heller som många verkar göra. Jag har för mig att jag sålde 20000 APB Dollars för 90 RTW Points.

Hur lång speltid är 90 RTW Points? 90 dagar?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Japp, APB Dollars som man köper saker för. Jag fick mina APB Dollars snabbt sålda. Jag tog ju visserligen inte något hutlöst pris heller som många verkar göra. Jag har för mig att jag sålde 20000 APB Dollars för 90 RTW Points.

Hur lång speltid är 90 RTW Points? 90 dagar?

 

200 RTW Points är 20 timmar speltid som finns kvar så länge du inte spelar.

400 RTW Points är 30 dagar speltid som tar slut efter 30 dagar vare sig du har spelat eller ej..

(Det finns två till alternativ. Kommer dock ej ihåg och orkar inte kolla upp :D)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...