WASD Skrivet 1 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2010 En halvbra affärsidé jag fick ^_^ Men jag tänkte kolla här så att ingen mod eller admin har något emot det. Jag anmälde en till admin som hade väldigt många profilvisningar en gång och han verkade inte bry sig: http://i.imgur.com/HUIGR.png Fy på den som snor idén från mig :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 1 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2010 En fråga bara.. Varför skulle någon betala när man likaväl kan göra det själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2010 För att proffsen gör det bäst :visslar: Var som sagt en halvbra idé. Men om det är billigt kommer någon antagligen köpa lite visningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 1 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2010 Okej.. Aja, om medlemmar vill lägga ut pengar Fuskamynt på något som iaf kommer att tas bort, visst. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2010 Admin skrev bara att det var möjligt. Och om jag "missbrukar" det såhär kanske han tar bort det... Jag tycker det är trevlig statistik i vilket fall, även om vissa missbrukar det. Jag skulle kunna sätta en gräns på att man får köpa max 1000 eller nåt för att inte rubba statistiken för mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 1 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2010 (redigerat) Nej det får du inte. det finns en regel som säger att man inte får lov att använda funktioner på annat sätt än de är tänkta. Du behöver inte svara på detta inlägg för jag ser inte dina inlägg iaf. Redigerat 1 Augusti 2010 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2010 Nej det får du inte. det finns en regel som säger att man inte får lov att använda funktioner på annat sätt än de är tänkta.Men när [röd ruta] gjorde det så verkade det inte som om admin brydde sig därför kollar jag upp det här. Annars skulle jag förutsagt att det klassades som missbruk av funktioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 1 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2010 Håhå, detta minns jag gott och väl. Det var tider det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 1 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2010 Folk har blivit varnade och avstängda tidigare för att ha använt de metoder som jag vet att du planerar att använda just därför att de gjorde som de gjorde. Det är absolut inte tillåtet, givetvis. §1 använd sunt förnuft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 1 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2010 Inte för att jag ser poängen eller tror att särskilt många skulle köpa en sådan här tjänst, men det bästa är väl att vänta på att Admin/en moderator talar om hur det ligger till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Caspian Skrivet 1 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2010 Herre min skapare, varför skulle någon NÅGONSIN vara idiotisk nog att huvudtaget bry sig om hur många profilvisningar denne har, och än mindre BETALA för det?? Och främst.. Försöka SÄLJA en sådan tjänst?! Oj oj oj. Nivån på fuska.se är mycket låg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2010 Caspian: Det finns faktiskt folk som fuskat till sig profilvisningar, sånna som tydligen bryr sig om det, och om någon skulle vilja göra det men inte vet hur skulle man kunna köpa denna tjänsten. Guggo: Jag föredrar en tråd här istället för ett pm till admin så att alla mods samt medlemmar kan se tråden och ge feedback. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.