Caspian Skrivet 2 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2010 Ursäkta, men det där med att funktioner inte ska användas på annat sätt än dem ska användas.. Att 'fuska till sig' profilvisningar gör man väl endast genom att gå in på profilen om och omigen? För det är väll exakt så funktionen används? Den räknar hur många gånger personer har varit inne där? Så det är väll inte tekniskt sätt att missbruka funktionen? På samma sätt så är det ju inte olagligt att ha sex med någon, men man får inte sälja det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 2 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2010 Ursäkta, men det där med att funktioner inte ska användas på annat sätt än dem ska användas.. Att 'fuska till sig' profilvisningar gör man väl endast genom att gå in på profilen om och omigen? För det är väll exakt så funktionen används? Den räknar hur många gånger personer har varit inne där? Så det är väll inte tekniskt sätt att missbruka funktionen? På samma sätt så är det ju inte olagligt att ha sex med någon, men man får inte sälja det. En sidnotering; Jo man får sälja sex, men inte köpa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rockan Skrivet 2 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2010 Ursäkta, men det där med att funktioner inte ska användas på annat sätt än dem ska användas.. Att 'fuska till sig' profilvisningar gör man väl endast genom att gå in på profilen om och omigen? För det är väll exakt så funktionen används? Den räknar hur många gånger personer har varit inne där? Så det är väll inte tekniskt sätt att missbruka funktionen? På samma sätt så är det ju inte olagligt att ha sex med någon, men man får inte sälja det. Hej Caspian,Lagarna om prostitution är till för att skydda den prostituerade. Vem skyddas av ett trivalt förbud? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 6 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 Som sagt så strider det mot §1. Så det är ej tillåtet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 6 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 Exakt vilket strider mot §1? Att göra det själv eller sälja? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 (redigerat) Som sagt så strider det mot §1. Så det är ej tillåtet.Det trodde jag också men jag blev osäker på grund av PM'et mellan oss som jag la in i första inlägget, borde inte [röd ruta] få en varning då? Jag är ganska säker på att §1 inte ändrats sen den PM konversationen. Redigerat 6 Augusti 2010 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.