loopen Skrivet 4 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2010 vadå drar detta batteri? ja såklart det drar batteri vad du än gör drar det batteri :SHan menar nog om det drar extra batteri....Oh nej, det gör det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 4 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2010 Funkar detta på iphone 4? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 4 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2010 ja det ska funka på iphone4 tror jag iaf. det funkar på min ipod touch 3g ios4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 4 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2010 (redigerat) Fail att anmäla. Att modifiera sin ipod på det här sättet är lika olagligt som att byta bildelar i sin bil. Däremot vet jag inte hur lagligt Installous är, programmet i sig är ju lagligt men nån mod kanske tar det för §3.7 eftersom reglerna här inte är så bra. Redigerat 4 Augusti 2010 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 4 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2010 sant men det är lagligt att jailbreaka nu tydligen :) står om man läser innan man jailbreakar :) sen vad man använder cydia till är ju en annan sak, det är som att man inte får köpa en dator för att man kan ladda ner filmer osv :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 4 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2010 sant men det är lagligt att jailbreaka nu tydligen :) står om man läser innan man jailbreakar :) sen vad man använder cydia till är ju en annan sak, det är som att man inte får köpa en dator för att man kan ladda ner filmer osv :)Exakt. "§3.7. Man kan laddar ner saker på en dator. Låst." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 4 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2010 (redigerat) Funkar detta på iphone 4?funkar på alla devices med iOS upp till 4.0.1 Redigerat 4 Augusti 2010 av NoSight Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2010 Någon har tydligen busat lite med detta :P http://pics.kuvaton.com/bshit/stevejobs_jailbreak.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pong218 Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 sant men det är lagligt att jailbreaka nu tydligen :) står om man läser innan man jailbreakar :) sen vad man använder cydia till är ju en annan sak, det är som att man inte får köpa en dator för att man kan ladda ner filmer osv :) Jailbreak = laglit. Men om du med jailbreaket pajar / sabbar din ipod touch /ipad / iphone kommer troligtvis det inte gå på garantin. Har ingen större info om hur det är med försäkringar. Sedan som link1 säger, det är hur du använder dig av ditt jailbreak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Det är jävligt svårt att sabba sin iDevice(iaf iTouch) genom att jailbreaka fel. Vet inte ens om det är möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 14 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 sant men det är lagligt att jailbreaka nu tydligen :) står om man läser innan man jailbreakar :) sen vad man använder cydia till är ju en annan sak, det är som att man inte får köpa en dator för att man kan ladda ner filmer osv :) Jailbreak = laglit. Men om du med jailbreaket pajar / sabbar din ipod touch /ipad / iphone kommer troligtvis det inte gå på garantin. Har ingen större info om hur det är med försäkringar. Sedan som link1 säger, det är hur du använder dig av ditt jailbreak. garantin behöver inte försvinna om man återställer ipoden innan man ska lämna in den för något fel ^^ men har du minsta repan på din iTouch så kommer de inte laga den, de kommer säga "vi kan skrota den gratis eller byta ut den mot en ny för 3785 :-" för en 8gb 2nd gen... och ja detta har hänt mig, köpte en ny och gav den andra till min syster ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pong218 Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 sant men det är lagligt att jailbreaka nu tydligen :) står om man läser innan man jailbreakar :) sen vad man använder cydia till är ju en annan sak, det är som att man inte får köpa en dator för att man kan ladda ner filmer osv :) Jailbreak = laglit. Men om du med jailbreaket pajar / sabbar din ipod touch /ipad / iphone kommer troligtvis det inte gå på garantin. Har ingen större info om hur det är med försäkringar. Sedan som link1 säger, det är hur du använder dig av ditt jailbreak. garantin behöver inte försvinna om man återställer ipoden innan man ska lämna in den för något fel ^^ men har du minsta repan på din iTouch så kommer de inte laga den, de kommer säga "vi kan skrota den gratis eller byta ut den mot en ny för 3785 :-" för en 8gb 2nd gen... och ja detta har hänt mig, köpte en ny och gav den andra till min syster ^^ På mediamarket fick jag i alla fall min ipod touch lagad gratis, hur många repor som helst. Dock är alla på baksidan då jag använder skärmskydd, som alla andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.